800
۰
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان:

کارگان پایه و اساس توسعه کشور هستند/ کرونا بسیاری از کارگران را بیکار کرد

حسین نکوئی گفت: کارگران مهمترین فعالان اقتصادی و اجتماعی جامعه محسوب می شوند و چرخه های تولید و اقتصاد کشور با بهره گیری از وجود این افراد می چرخد و می توان گفت " کارگران پایه و اساس توسعه کشور است.
کارگان پایه و اساس توسعه کشور هستند/ کرونا بسیاری از کارگران را بیکار کرد
به گزارش شستون؛ حسین نکوئی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و دبیر ستاد امر به معروف مهرستان با حضور در اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی با رئیس اداره مذکور دیدار کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان در این دیدار با گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر بیان کرد: در سالی که توسط مقام معظم رهبری به سال جهش تولید نامگذاری شده است نقش کارگران به عنوان گردانندگان چرخه تولید بسیار حائز اهمیت است و توجه به کارگران  و برطرف کردن مشکلات آنان گام اساسی در تحقق شعار امسال است.

نکوئی افزود: کارگران مهمترین فعالان اقتصادی و اجتماعی جامعه محسوب می شوند و چرخه های تولید و اقتصاد کشور با بهره گیری از وجود این افراد می چرخد و می توان گفت " کارگران پایه و اساس توسعه کشور است.

سرهنگ نکوئی ادامه داد: توجه به بیمه کارگری و توجه به معیشت کارگران در این برهه زمانی که با شیوع ویروس کرونا خیلی از کارگران بیکار شده اند لازم و ضروری است و باید مسئولین  مربوطه توجه ویژه ای به معیشت کارگران داشته باشند.

گفتنی است در پایان با اهدا لوح سپاس از رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان مهرستان تجلیل بعمل آمد.



خبرنگار: مهران خاکی زائی

انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۳
کد مطلب: 18120
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *