۰
انتشار پیام جدایی قطعی؛

توافق کامل ستاره استقلال با باشگاه شباب/ خداحافظی قایدی با آبی‌ها

مهاجم ملی‌پوش تیم فوتبال استقلال تهران به توافق و امضای نهایی برای حضور در شباب الاهلی امارات رسید. این بازیکن با انتشار پستی از هواداران این تیم خداحافظی کرد.
به گزارش شستون؛ به نقل از خبرنگار مهر، مهدی قایدی مهاجم ملی پوش استقلال تهران پس از کش و قوس‌های فراوان راهی دبی امارات شد تا گزینه‌های خود برای پیوستن به باشگاه‌های عربی را بررسی کند.
قایدی به واسطه درخشش خود در دو سال اخیر با پیشنهاد شباب الاهلی امارات و الغرافه قطر روبرو شد تا سران این دو تیم باب مذاکره با این بازیکن و مدیران باشگاه استقلال را آغاز کنند.
قایدی با وجود مخالفت فرهاد مجیدی سرمربی استقلال نسبت به جدایی‌اش در امارات ماند و از احمد مددی خواست تا به این کشور سفر کرده و پای میز مذاکره با الاهلی بنشیند.
مددی نیز راهی امارات شد و با سران این باشگاه اماراتی مذاکره کرد. گفتگوهای فشرده‌ای که در دو جلسه متوالی انجام شد اما آبی‌پوشان با جدایی قایدی مخالفت کردند.
توافق کامل ستاره استقلال با باشگاه شباب/ امضای قایدی رسمی می‌شود؟
با این حال باز هم قایدی در دبی امارات ماند و منزل مسکونی خود را نیز انتخاب کرد تا نشان دهد عزم خود را برای حضور در امارات جزم کرده است. مهاجم فصل گذشته استقلال تهران بالاخره قرارداد خود را با این باشگاه امضا کرد تا به طور رسمی به این تیم اماراتی نقل مکان کند.
قایدی در حالی با شباب الاهلی امارات قرارداد بسته است که همچنان این موضوع نیاز به توافق سران باشگاه اماراتی با استقلال تهران است. ویدئوهایی که از تمرین شنبه گذشته الاهلی منتشر شده است نشان از حضور قایدی در کنار احمد نورالهی که به تازگی از پرسپولیس به این تیم اماراتی ترانسفر شده است، دارد.
مهاجم فصل پیش تیم فوتبال استقلال با انتشار پستی در صفحه شخصی خود از هواداران این تیم خداحافظی کرد. تصویر خداحافظی این بازیکن را می‌بینید:
توافق کامل ستاره استقلال با باشگاه شباب/ خداحافظی قایدی با آبی‌ها
 
دوشنبه ۱ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۴۸
کد مطلب: 23386
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *