۰

بازی با گربه سیاه فوتبال ایران سخت تر شد/ عراق برای انتقام می‌آید

کارشناس فوتبال ایران دیدار سنتی تیم های ملی ایران و عراق را سخت تر از همیشه توصیف کرد و گفت: عراقی ها برای گرفتن انتقام هم بازی می کنند که همین امر کار تیم ملی را دشوار می‌کند.
به گزارش شستون؛ حسین کلانی در گفتگو با مهر، درباره پیروزی یک بر صفر تیم ملی ایران مقابل سوریه گفت: برد در نخستین بازی از مرحله گروهی اهمیت بسیار زیادی دارد. این پیروزی روی ذهن بازیکنان تأثیر مثبت می‌گذارد. تیم ملی ایران کمترین روزهای تمرینی را پشت سر گذاشته بود تا برابر سوریه بازی کنند.
پیشکسوت فوتبال ایران ادامه داد: انتقادات فنی را باید پذیرفت. به هر حال انتظار از تیمی که پر از ستاره است بالا رفته و باید بپذیریم ایراداتی در بازی با سوریه داشته‌ایم.
بازی با گربه سیاه فوتبال ایران سخت تر شد/ عراق برای انتقام می‌آید
وی درباره بازگشت دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران پس از پشت سر گذاشتن دوران کرونا به اردوی ملی‌پوشان تاکید کرد: چنین مواردی در سطح تیم ملی ایران کاملا بی سابقه بوده است اما در مقابل این موضوع کار دیگری جز صبوری نمی‌توانستیم انجام دهیم. خدا را شکر نبود آقای اسکوچیچ باعث از دست دادن امتیاز مقابل سوریه نشد. با این حال من امیدوارم بتوانیم برای بازی خیلی سختی که با عراق داریم خودمان را بیشتر از اینها آماده کنیم.
او درباره تقابل با عراق تصریح کرد: بازی با گربه سیاه فوتبال ملی ایران سخت‌تر از همیشه شده است. تیم ملی ایران پتانسیل فنی بالایی دارد و من فکر می‌کنم تفاوت زیادی با دیداری که در بحرین با عراق برگزار کردیم وجود خواهد داشت. بدون شک عراق برای جبران شکست خود و گرفتن انتقام بازی خواهد کرد.
کلانی درباره انگیزه بازیکنان تیم ملی ایران گفت: تیم ملی ایران بازیکنان بسیار خوبی دارد و بی شک می‌توان آنها را نسل طلایی فوتبال ایران دانست اما من معتقدم اگر تمرکز روی این بازی‌ها نباشد برای تیم ملی مشکل ساز خواهد شد. قطعا اگر قرار باشد بازیکنان ایران را با عراقی‌ها مشخص کنیم همه چیز به سود تیم ملی ایران است اما باید تمرکز کامل داشته باشیم تا دچار اشتباه فردی نشویم.
بازی با گربه سیاه فوتبال ایران سخت تر شد/ عراق برای انتقام می‌آید
کارشناس فوتبال ایران در پایان خاطرنشان کرد: راه صعود به جام جهانی را با برد مقابل عراق می‌توانیم هموار کنیم. این برد تأثیر زیادی در شرایط جدول خواهد داشت. عراق یکی از حریفان همیشگی فوتبال ایران بوده است که نباید مقابل این تیم امتیاز بیهوده از دست بدهیم.
يکشنبه ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب: 23485
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *