800
۰
امام جمعه موقت سراوان:

آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها ترویج گر حجاب باشند

امام جمعه موقت سراوان گفت: دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش باید ترویج گر فرهنگ ناب الهی باشند و اجازه ندهند دشمن ارزش اعتقادی ما را از بین ببرد.
آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها ترویج گر حجاب باشند
به گزارش پایگاه خبری شستون؛ حجت الاسلام مختار سابکی با اشاره به اینکه دشمنان قسم خورده ما تلاش می‌کنندتا بی‌حیایی را رواج دهند، بیان کرد: رسانه‌های معاند و ماهواره‌ها به دنبال این هستند که بنیان خانواده‌ها را نابود کنند، اگر بی‌حیایی در جامعه زیاد باشد سنگ رو سنگ بند نمی‌شود.

وی ضمن تبریک عید سعید غدیر خم، افزود: در برخی از روایت‌ها آمده است که این عید از بزرگ‌ترین اعیاد اسلامی است که از عید سعید فطر و عید قربان بالاتر شمرده شده است.

امام جمعه موقت سراوان گفت: روز غدیر خم روز عبادت و ترک گناه است و باید بیشتر به فقرا رسیدگی کنیم، روز اطعام است، ثوابی که اطعام دادن در این روز دارد در هیچ روز دیگری وجود ندارد.

حجت الاسلام و المسلمین سابکی با اشاره به اینکه غدیر استمرار نبوت پیامبر است، خاطر نشان کرد: امام علی شخصیت برجسته‌ای است که فرقه‌های اسلامی در باب شخصیت ایشان سخن گفته‌اند و مدح و ستایش کردند؛ امام علی(ع) نور الهی است که هیچ غبار و آلودگی و هیچ شخصی نتوانست این نور را بپوشاند.

وی با بیان اینکه عالم مسیحی می‌فرماید: حضرت علی(ع) شخصیت برجسته‌ای است که همتا ندارد، تصریح کرد: شجاعت، عطوفت، حلم، بردباری، مهربانی و مدیریت در وجود حضرت علی(ع) وجود دارد که(ع) باید افتخار کنیم و ببالیم که همه نسبت به شخصیت حضرت علی مدح و ستایش کرده‌اند.  

امام جمعه موقت سراوان با اشاره به کشف توطئه آمریکایی در پایگاه هوایی شهید نوژه، ادامه داد: باید قدردان روح پاک و مطهر شهدا باشیم و سلام و صلوات بر شهدای گرانقدر بفرستیم، این شهدا بودند که توطئه‌های دشمن را خنثی کردند، یک زمان دشمن با جنگ سخت توطئه می‌کرد امروز تاکتیک و صحنه تغییر کرده و با جنگ نرم سراغ ملت و جوانان ما آمده است.

امام جمعه موقت سراوان گفت: ۲۱ تیرماه روز عفاف و حجاب را گرامی می‌داریم؛ یکی از نمادها و ارزش‌های اسلامی ما که امروزه مورد هجوم سنگین دشمن قرار گرفته که یکی از مهم‌ترین شئایر دینی و اسلامی ما حجاب است که مسئله بسیار مهمی است؛ دشمن طمع کرده و حجاب خواهران را مورد هجمه قرار داده لذا باید حواسمان باشد که دشمنان دین و قرآن و نظام مقدس جمهوری اسلامی با سازو کار گوناگون و ظاهر فریبنده دنبال این هستند ارزش مقدس و امر مهم خدا را کمرنگ و پایه‌های محکم عفاف و حجاب را متزلزل کنند.

حجت الاسلام و المسلمین سابکی گفت: امروز وظیفه همه ما به خصوص نهادهای فرهنگی دوچندان شده تا با برنامه‌های موثر در بحث حجاب باعث تقویت این امر الهی شویم.

وی خاطر نشان کرد: نهادها و سازمان‌های فرهنگی برنامه‌هایی در بحث حجاب داشته باشند چرا که این ارزش مقدس را دشمن می‌خواهد کمرنگ کند؛ دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش باید ترویج گر فرهنگ ناب الهی باشند و اجازه ندهند دشمن ارزش اعتقادی ما را از بین ببرد.
امام جمعه موقت سراوان اذعان کرد: هفته عفاف و حجاب بهترین فرصت است تا همه ما دست در دست هم بدهیم و جهت تقویت این فرهنگ ناب قدم‌هایی برداریم.

انتهای خبر/
جمعه ۱۶ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۲۸
کد مطلب: 26616
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *