800
۰
فرماندار سراوان:

تأثیر توجه به امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن

فرماندار سراوان گفت: در عصر کنونی که معاندین ازطریق تهاجم فرهنگی و جنگ نرم درصدد کم‌رنگ نمودن عفاف و حجاب هستند توجه به فریضه امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر در خنثی‌کردن توطئه دشمن تأثیرگذار است.
تأثیر توجه به امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن
به گزارش پایگاه خبری شستون، سعید تجلیلی فرماندار سراوان در جلسه شورای اداری شهرستان با تأکید بر اینکه مسئله عفاف و حجاب بسیار مهم، جدی و واجب شرعی و سیاسی است، بیان کرد: وقتی مطرح می‌شود که حجاب یک مسئله سیاسی است؛ یعنی با تمام مدیران سروکار دارد و این موضوع که حجاب را فردی ببینیم بسیار ساده‌انگارانه است.


وی با اشاره به اینکه اجرای عفاف و حجاب وظیفه همه دستگاه‌ها و ادارات است، گفت: ما مدیران وظیفه داریم که در چارچوب‌های نظام حرکت و قانون اساسی کشور را اجرا کنیم.

رئیس شورای اداری با بیان اینکه حجاب و عفاف برای حفظ عزت و کرامت انسان است، ادامه داد: رعایت حجاب و عفاف عرف در جامعه و مورد تا کید دین مبین اسلام است واین جزء اعتقادات و باورهای قلبی ماست.

تجلیلی خاطرنشان کرد: اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه نیازمند آموزش‌های بنیادین و مداوم در خانواده، مدرسه، و دانشگاه است.
وی اذعان کرد: رعایت عفاف و حجاب در اسلام تنها برای زنان توصیه نشده است؛ بلکه این اصل مهم برای مردان نیز توصیه شده که باید موردتوجه قرار گیرد.
فرماندار سراوان اضافه کرد: دشمن ازطریق فضای مجازی اعتقادات دینی و مذهبی ما را و خصوصاً جوانان را هدف گرفته اینجاست اصحاب رسانه خبر در مقابله این حمله‌ها باید تولید محتوا فرهنگی و مذهبی داشته باشند.

تجلیلی تصریح کرد: رعایت و ترویج عفاف و حجاب از دغدغه‌های امروز جامعه اسلامی به شمار می‌رود واز سوی مقام معظم رهبری و بسیاری از علما و روحانیون مورد تأکید قرار گرفته؛ نکته مهم این است که همه رعایت این اصل را چه درپوشش، چه گفتار و نگاه خود داشته باشیم.

فرماندار با اشاره به اهمیت این اصل در تحکیم بنیان خانواده و آحاد جامعه، گفت: در عصر کنونی که معاندین ازطریق تهاجم فرهنگی و جنگ نرم درصدد کم‌رنگ نمودن عفاف و حجاب هستند توجه به فریضه اسلام امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر در خنثی‌کردن توطئه دشمن تأثیرگذار است.

تجلیلی بیان کرد: در صورت عدم توجه و نبود برنامه‌ریزی جهت مقابله به این موضوع شاهد استیلای فرهنگی بیگانگان و ورود جنگ به‌صورت نرم در کشور خواهیم بود که رهبر انقلاب درمورد آن بارها هشدار داده که خبرنگاران و اصحاب رسانه دراین‌خصوص وظیفه سنگینی را بر عهده خواهند داشت.

انتهای خبر/
چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۵۴
کد مطلب: 26694
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *