800
۰
در شکوه‌های مردمی مطرح شد؛

گلایه از نبود امکانات در سالن انتظار مطب پزشکان متخصص در سراوان

شهروندان سراوانی از نبود امکانات کافی در سالن انتظار مطب پزشکان متخصص گلایه‌مند هستند و خواستار رفع این مشکل شدند.
گلایه از نبود امکانات در سالن انتظار مطب پزشکان متخصص در سراوان
به گزارش پایگاه خبری شستون، این روزها مشکلات بهداشت و درمان و کمبود ارائه خدمات بهداشتی و عدم امکانات در سالن انتظار مطب پزشکان متخصص در شهرستان سراوان رنج و درد بیماران و شهروندان را دوچندان کرده است.

شهروندان سراوانی که برای درمان به مطب پزشکان متخصص مراجعه می‌کنند از وضعیت نامناسب محیط و کمبود امکانات مانند کمبود صندلی برای نشستن ابراز گلایه دارند.

دهقان یکی از شهروندان سراوانی به خبرنگار ما گفت: از اینکه در شهرستان پزشک متخصص حضور دارد که ما مجبور نیستیم برای درمان به شهرهای دیگر سفر کنیم خدا را شاکر هستیم.

وی افزود: اما در مطب پزشکان و مراکز درمانی در شهرستان کمبود امکانات از قبیل صندلی وجود دارد و بیمار مجبور است در ساعاتی که به انتظار نشسته در محیط بیرون مطب بایستند تا نوبت ویزیتش برسد.

این شهروند سراوانی ادامه داد: در هوای گرم این روزهای سراوان انتظار داریم از پزشکانی که روزانه بیش از 100 نفر را ویزیت می‌کنند امکانات حداقلی را نیز فراهم کنند تا مجبور نباشیم در کوچه و خیابان به انتظار بایستیم.

دهقان خاطرنشان کرد: عدم امکانات اولیه در سالن انتظار مطب پزشکان متخصص در شهرستان منجر به این شده که بیماران در کوچه و خیابان به انتظار بایستند که این مورد قابل‌قبول نیست؛ لذا از مسئولین و متولیان امر می‌خواهیم با ورود جهادی به این زمینه این مشکل را مرتفع سازند.

در همین راستا حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی بامری امام‌جمعه سراوان در خطبه‌های نمازجمعه از وضعیت نامناسب مطلب پزشکان متخصص در شهرستان ابراز گلایه و از فرماندار شهر خواست تا این موضوع را در دستور کار قرار دهد و از علوم پزشکی مطالبه کند.

وی افزود: شهروندان سراوانی از وضعیت نامناسب مطب پزشکان متخصص در سراوان گلایه دارند، شایسته نیست مردم برای ویزیت در کوچه و خیابان به انتظار بایستند.

امام‌جمعه سراوان ادامه داد: نارواست پزشکی که روزانه ۱۰۰ نفر را ویزیت می‌کند اما توانی برای ایجاد محیط مناسب نداشته باشد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بامری با اشاره به اینکه مراکز درمانی شهرستان نیز مشکلاتی دارند، خاطرنشان کرد: علوم پزشکی دقت داشته باشد در دولتی که رئیس‌جمهور آن به‌صورت شبانه‌روزی برای رفع مشکلات مردم تلاش می‌کند حق هیچ‌گونه کوتاهی را نداریم.

انتهای خبر/
شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۱
کد مطلب: 26699
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *