800
۰
فرمانده سپاه شهرستانی سراوان:

بسیج نماد کارآمدی نظام است

فرمانده سپاه شهرستانی سراوان گفت: نقش بسیجیان مقابل توطئه وسیع دشمن بر کسی پوشیده نیست چرا که بسیج به‌عنوان نماد کارآمدی نظام و تربیت ذهنیت‌هایی که ما می‌توانیم.
بسیج نماد کارآمدی نظام است
علی ثمره حسینی در گفتگو با شستون بیان کرد: چهل و چهارمین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان تاریخی حضرت امام (ره) را خدمت تمام بسیجیان غیور و همیشه در صحنه تبریک می‌گویم.

وی با بیان اینکه کارنامه درخشان بسیج در دفاع مقدس بر هیچ‌کس پوشیده نیست، ادامه داد: کارنامه درخشان بسیج در دوران دفاع مقدس خیلی از دشمنان را بر این داشت که بعد از دفاع مقدس کار بسیج هم‌پایان یابد؛ اما امام فرمودند بسیج بایستی مثل گذشته به کار خود با اطمینان دهد.

فرمانده سپاه شهرستانی سراوان ادامه داد: بسیج در همه عرصه‌ها حضور دارد و در همه عرصه‌ها، صحنه‌ها و میادین بسیج نقش‌آفرینی می‌کند و حماسه‌ساز است.

وی افزود: امروز بسیج برای همه نهضت‌های آزادی‌بخش جهان الگو قرار دارد، بسیج و تفکر بسیجی از مرزهای جمهوری اسلامی عبور کرده، امروز شاهد گسترش تفکر مقاومت در سراسر دنیا در مقابله با جبهه استکبار هستیم.

فرمانده سپاه شهرستانی سراوان ادامه داد: بسیج در عرصه‌ها و میدان‌ها، از جمله فرهنگی، اجتماعی، سیاسی خصوصاً محرومیت‌زدایی، هر کجا اتفاقی رخ دهد پیش‌گام بوده است و کمک به‌نظام بهداشت و سلامت از دیگر خدمات بسیج است که این امر را در زمان همه‌گیری کرونا مشاهده کردیم و این نقش‌آفرینی بسیجیان بود که باعث مهار ویروس کرونا در کشور شد.

ثمره حسینی با اشاره به افزایش توان دفاعی و امنیتی کشور در جنگ ترکیبی که امروز دشمنان به راه‌انداختن، خاطرنشان کرد: نقش بسیجیان مقابل توطئه وسیع دشمن بر کسی پوشیده نیست چرا که بسیج به‌عنوان نماد کارآمدی نظام و تربیت ذهنیت‌هایی که ما می‌توانیم.

وی با بیان اینکه بسیج امروز بن‌بست شکن است و معادلات نظام سلطه را برهم‌زدن است، تصریح کرد: به‌کارگیری تفکر بسیجی در مقابله با داعش در سوریه و عراق و در مواجه با رژیم صهیونیستی در لبنان و یمن و فعالیت‌های این روزهای جبهه مقاومت به‌ویژه مقاومت فلسطین با نظام سلطه و رژیم صهیونیستی در غزه و کرانه باختری مبتنی بر این تفکر است.

فرمانده سپاه شهرستانی سراوان با بیان اینکه بسیج نه‌تنها امید ملت ایران است، بلکه امروز امید همه مستضعفان جهان شده است، ادامه داد: امروز گروه‌های حماس و گردان‌های قسام که مقابل رژیم جنایت‌کار اسرائیل مقابله می‌کنند برگرفته از تفکر بسیجی است که پیروزی متعلق به ملت فلسطین است و این وعده الهی محقق می‌شود.

انتهای خبر/
شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۳
کد مطلب: 26995
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *