800
۰
امام‌جمعه موقت سراوان:

حضور در انتخابات تکلیف شرعی و وظیفه همگانی است/ اقتصاد آمریکا در حال فروپاشی است

امام‌جمعه موقت سراوان گفت: دشمن در رسانه و فضای مجازی در حال سم پاشی و آلوده کردن فضا برای عدم حضور در انتخابات است پس ما باید در انتخابات مشارکت همگانی داشته باشیم چرا که تکلیف شرعی و وظیفه همگانی است.
حضور در انتخابات تکلیف شرعی و وظیفه همگانی است/ اقتصاد آمریکا در حال فروپاشی است
به گزارش پایگاه خبری شستون، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مختار سابکی با اشاره به اینکه دولت‌های غربی و استکباری در حال ضعیف‌شدن هستند و این موضوع شعار نیست بلکه واقعیت است، بیان کرد: استکبار جهانی و غربی‌ها خود را ابرقدرت می‌دانستند اما امروز در حال تزلزل هستند.

وی با بیان اینکه یکی از معیارهایی که غربی‌ها خود را قدرتمند می‌دانستند موضوع اقتصاد بود که روز به روز اقتصاد آمریکا به اقرار خودشان در حال فروپاشی است، افزود: دخالت در دولت‌ها از دیگر موضوعاتی بود که خود را قدرتمند می دانستند اما امروز روز به افول و از بین رفتن هستند.

امام‌جمعه موقت سراوان ادامه داد: استکبار جهانی ۱۰ سال در سوریه توطئه و خیانت کرد و انسان‌های زیادی را از بین بردند از سوی دیگر ۲۰ سال در افغانستان مستشاران خود را مستقر کرده بود اما شاهد بودیم با چه ذلتی از این کشورها خارج شدند.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین سابکی با بیان اینکه آمریکا مجموعه‌ای تشکیل داده تا در ایران بحران سازی کند تا از این طریق بتواند به کشور ضربه وارد کند، اضافه کرد: نباید غافل شویم، دشمن همیشه برنامه دارد باید هوشیار باشیم. برای ما برنامه بیشتر دارد که سیلی‌ها خورده است، همچنین با هوشیاری مردم بصیر ایران توطئه‌های آنها خنثی می‌شود.

وی اذعان کرد: به انتخابات مجلس شورای اسلامی نزدیک می‌شویم، ما مردم نسبت به انتخابات وظایفی داریم باید وظایف خود را بشناسیم یکی از وظایف ما در انتخابات حضور پرشور و با نشاط در انتخابات است.

امام‌جمعه موقت سراوان تصریح کرد: شرکت در انتخابات یک عمل صالح است این عمل باید با شوق انجام شود، امروزه در رسانه‌ها و در فضای مجازی دشمن تبلیغات خود را شروع کرده و در حال سم پاشی و آلوده کردن فضا است.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین سابکی گفت:متاسفانه برخی در این فضاها و رسانه‌ها با دشمن هم ندا شده‌اند اما آنچه حائز اهمیت است این است که ما باید در انتخابات شرکت کنیم و حضور گسترده ومشارکت همگانی داشته باشیم چرا که حضور در انتخابات تکلیف شرعی و وظیفه عمومی است.

وی خاطر نشان کرد: شهادت چهل هزار کودک در غزه توسط رژیم کودک‌کش اسرائیل چشمان همه را اشکبار کرده اما باید بدانیم وعده الهی قطعی است و با عملیات طوفان الاقصی، ایستادگی مردم غزه، آرایش جنگی شکل گرفته در کرانه باختری و راهبرد محور مقاومت شاهد از بین رفتن صهیونیستی‌ها خواهیم بود.

انتهای خبر/
جمعه ۱ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۷
کد مطلب: 27054
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *