800
۰
امام‌جمعه موقت سراوان:

حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی سیلی به صورت دشمن است

امام‌جمعه موقت سراوان گفت: دشمنان می‌گویند که رأی‌دادن مردم فایده ندارد اما شرکت‌کردن در انتخابات و دعوت‌کردن مردم به حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی سیلی محکم به صورت دشمن است.
حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی سیلی به صورت دشمن است
به گزارش پایگاه خبری شستون، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مختار سابکی بیان کرد: در آستانه انتخابات، رویداد سرنوشت ساز در کشور قرار داریم که همه می‌دانیم سرنوشت کشور در یک برهه از زمان در همه زمینه‌ها بستگی به حضور مردم در پای صندوق رأی دارد.

وی افزود: سرنوشت کشور توسط مردم رقم خواهد خورد و یکی از راهبردهایی که مقام معظم رهبری به آن اشاره فرموده‌اند مشارکت افزایی در انتخابات است چرا که دشمن در فضای مجازی در حال تبلیغات است و کانون توجه آنها به انتخابات ایران تبدیل شده و به صورت علنی اعلام می‌دارند که مردم پای صندوق‌های رأی حضور پیدا نکنند.

امام‌جمعه موقت سراوان ادامه داد: دشمنان می‌گویند که رأی‌دادن مردم فایده ندارد اما شرکت‌کردن در انتخابات و دعوت‌کردن مردم به حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی سیلی محکم به صورت دشمن است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سابکی با اشاره به اینکه به کوری چشم دشمنان انقلاب اسلامی همه انتخابات جمهوری اسلامی با حضور پرشور مردم و با امنیت کامل برگزار شده است، خاطرنشان کرد: تبلیغات سوء دشمن قبل، حین و بعد از زمان انتخابات وجود داشته اما انقلاب اسلامی یک پشتیبان قوی و قدرتمند به نام مردم دارد، اگر حضور مردم کمرنگ باشد دشمن برای توطئه برنامه‌ریزی می‌کند.

وی تصریح کرد: می‌طلبد زمینه را برای حضور پرشور مردم به ویژه رأی اولی‌ها در پای صندوق رأی فراهم کنیم و رأی اولی‌ها این حضور را به عنوان جشن تکلیف سیاسی بدانند و حضور پیدا کنند.

امام‌جمعه موقت سراوان اذعان کرد: در هیچ نقطه‌ای از دنیا مشاهده نکردیم که انتخابات آن کشور تا این اندازه مورد تهاجم دشمن قرار گیرد و چنین وضعیتی را ایجاد کنند و تنها انتخاباتی که مورد هجمه قرار می‌گیرد انتخابات ایران است اما مردم همیشه در صحنه ایران بیدار و هوشیار و بصیر هستند و عکس خواسته‌های دشمن عمل می کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سابکی با بیان اینکه حضور مردم در صحنه بسیار مهم است به دلیل اینکه نظام و انقلاب پشتوانه مردمی دارد،‌ گفت: مردم با حضور پر پای صندوق رأی به انقلاب اسلامی عزت خواهند بخشید و پرچم اسلام را بار دیگر افراشته خواهند کرد.

وی بیان کرد: یکی از مولفه‌های قدرت نظام و انقلاب مردم هستند به همین دلیل یکی از رسالت‌های دشمنان به خصوص آمریکا این است که بین مردم و نظام و انقلاب فاصله ایجاد کند.

امام‌جمعه موقت سراوان با اشاره به قیام ۲۹ بهمن ماه مردم تبریز، تصریح کرد: یکی از سیاست‌های دستگاه استبداد و استکبار در آن زمان این بود که هر حرکتی به نفع مردم ایجاد می‌شد را خاموش می‌کردند اما اگر قیام مردم تبریز نبود قیام ۱۹ دی قم به فراموشی سپرده می‌شد، قیام تبریز قیام مردم قم را علیرغم دشمنی دشمنان به قیام ملی تبدیل و در تاریخ ثبت و ماندگار کردند.

انتهای خبر/
جمعه ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۷
کد مطلب: 27287
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *