800
۰
فرماندار سیب و سوران:

همراهی معتمدین با مسئولین باعث رفع مشکلات می‌شود

فرماندار سیب و سوران گفت: همراهی و پای‌کار آمدن معتمدین باعث دلگرمی است، هر جا که معتمدین و مردم همراه و همگام با مسئولین باشند می‌توان به نحو مطلوب و شایسته در راستای تحقق نیازها و خواسته‌ها و رفع مشکلات مردم گام برداشت.
همراهی معتمدین با مسئولین باعث رفع مشکلات می‌شود
به گزارش پایگاه خبری شستون، فرشاد گرگیچ در نشست هم‌اندیشی معتمدین که با حضور معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار، بخشدار مرکزی، فرماندهی انتظامی، جانشین ناحیه مقاومت بسیج، شهردار و شورای شهر سوران، شورای شهرستان و جمعی از اعضای شورای اداری شهرستان برگزار شد، بیان کرد: همراهی و پای‌کار آمدن معتمدین باعث دلگرمی است، هر جا که معتمدین و مردم همراه و همگام با مسئولین باشند می‌توان به نحو مطلوب و شایسته در راستای تحقق نیازها و خواسته‌ها و رفع مشکلات مردم گام برداشت.

وی اظهار کرد: در راستای رفع مشکلات مردم شهرستان در حوزه‌های مختلف اعم از سوخت، آب، راه، آموزش، بهداشت و درمان، امنیت و... شبانه‌روز تلاش کرده و خواهیم کرد و طوری نیست که دغدغه نداشته باشیم؛ بلکه همیشه و به طور مستمر موضوعات رصد و پیگیری می‌شوند و دغدغه همه ما این است که این مشکلات رفع شود و می‌دانیم که مشکلات با همکاری مردم، معتمدین و مسئولین رفع خواهد شد.

فرماندار سیب و سوران افزود: در خصوص صفوف شلوغ جایگاه‌های عرضه سوخت باتوجه‌به اینکه در سراسر استان چنین وضعیتی وجود دارد و در راستای مدیریت جایگاه‌های سوخت و نیز نفت سفید و نفت گاز همیشه پیگیری صورت‌گرفته هم از طریق استان و هم از طریق شهرستان و نیز نظارت و رصد جایگاه‌های عرضه سوخت به‌صورت روزانه، اجرای طرح زوج و فرد و سایر اقدامات انجام شده است؛ اما در این مورد نیز همراهی مردم را می‌طلبد که با رعایت نوبت در صفوف جایگاه‌ها و احترام به حقوق شهروندان همکاری لازم را داشته باشند.

گرگیچ همچنین ضمن اشاره به اقدامات و پیگیری‌های انجام شده در حوزه راه، مسکن، کشاورزی، شیلات و... در خصوص پروژه‌های خط انتقال آب سد ماشکید، خط انتقال گاز و بیمارستان، عنوان کرد: لوله‌های مربوط به خط انتقال آب سد ماشکید به شهرهای سوران و سیب خریداری شده و در حال انتقال به شهرستان است و روند اجرای پروژه به طور مطلوب در حال انجام است.

وی تصریح کرد: بر اساس قول‌هایی که به ما داده شده امیدواریم در مطلوب‌ترین زمان به بهره‌برداری برسد و در فصل گرما با تنش آبی مواجه نشویم، روند اجرای پروژه بیمارستان نیز مطلوب ارزیابی شده اما متأسفانه سال گذشته با مشکل پیمانکار مواجه شدیم که در حال حاضر این مشکل رفع شده و تجهیزان تأمین و نیروی انسانی و پزشکان متخصص نیز جذب شده‌اند.

فرماندار سیب و سوران خاطرنشان کرد: پروژه خط انتقال گاز نیز تا نزدیک شهر سوران رسیده و روند اجرای این پروژه نیز مطلوب است.
وی در پایان نیز به اقدامات و پیگیری‌های انجام شده در خصوص برقراری امنیت و عملکرد شورای تأمین سخنانی ایراد و عنوان کرد: در این راستا اعضای شورای تأمین شبانه‌روز در حال تلاش بوده و هستند و اقدامات فراوان و شایسته‌ای صورت‌گرفته است اما می‌طلبد دراین‌خصوص هم مردم و معتمدین عزیز همکاری لازم در زمینه جمع‌آوری سلاح‌های غیرمجاز و نیز سایر موارد را داشته باشند.

انتهای خبر/
دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۷
کد مطلب: 27163
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *