800
۰

انقلاب اسلامی یک نوآوری بزرگ تاریخی بود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه دانشجویی استان سیستان و بلوچستان گفت :انقلاب اسلامی یک نوآوری بزرگ تاریخی بود که ملت ایران آن را در تاریخ خودش و تاریخ بشریت به ثبت رساند.
انقلاب اسلامی یک نوآوری بزرگ تاریخی بود
به گزارش پایگاه خبری شستون؛حجت الاسلام والمسلمین ترقویی در مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه با حضور مردم شهرستان سیب و سوران، علما و ریش سفیدان و بزرگان برگزار شد بیان کرد: انقلاب اسلامی یک نوآوری بزرگ تاریخی بود که ملت ایران آن را در تاریخ خودش و تاریخ بشریت به ثبت رساند.

وی افز.د: شعارها و ارزشهای اصلی استقلال، آزادی، مردم‌سالاری، اعتماد به نفس ملّی و خود‌باوری ملّی، عدالت، و برتر و بالاتر از همه‌ اینها تحقّق و پیاده شدن احکام دین و شریعت در کشور است؛ این شعارها با همان طراوتِ اوّل حفظ شده است.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه دانشجویی  استان سیستان و بلوچستان اضافه کرد: انقلاب یک مجموعه‌ای از ستاره‌‌های درخشان آرمانی را بالای سر ما قرار داده و ما را به حرکت و پرواز و جهش به سمت این نقاط نورانی دعوت کرده است. ما هم امتحان کردیم و دیدیم که می توانیم پرواز کنیم و این پرواز ممکن است.

حجت الاسلام والمسلمین ترقویی خاطرنشان کرد:حضور پرشور مردم در انتخابات وحدت ملی و انگیزه ملت ایران برای حضور در صحنه را نشان می‌دهد. انگیزه‌ی ملت قدرت ملی به وجود می‌آورد، امروز اگر ما ایرانیها اقدام به انتخاب کردیم، امکانی را برای خود و کشورمان به وجود آورده‌ایم. اگر منِ ایرانی امروز این عمل صالح را انجام ندهم، این‌طور نیست که فردا یا پنج روز دیگر یا ده روز دیگر بشود این را انجام داد؛ نه، تا چهار سال دیگر این عمل صالح قابل انجام دادن نیست.

وی تصریح کرد: بنده همواره در درجه‌ی اول در انتخابات سعیم بر این است که به مردم عرض کنم حضور شما در این انتخابات مهم است. این، تصدیق و تأیید و مستحکم کردن نظام جمهوری اسلامی است. مسئله فقط یک مسئله‌ سیاسی و فردی و اخلاقىِ محض نیست؛ یک مسئله‌ همه‌جانبه است. انتخابات با سرنوشت مردم سر و کار دارد.

انتهای خبر/
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۱۱
کد مطلب: 27274
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *