800
۰
امام جمعه موقت اهل سنت جالق شهرستان سراوان:

ایران تنها کشوری است که از حقوق مظلومین در برابر تروریست ها دفاع می کند/ هدف اسرائیل از تشکیل گروهک های تروریستی ایجاد تفرقه بین مسلمانان است

مدرس حوزه علمیه و‌ امام جمعه موقت اهل سنت جالق شهرستان سراوان تخریب حرم فرزندان و صحابه پیامبر(ص) را محکوم کرد.
جنگ
جنگ
مولوی رئیسی امام جمعه موقت اهل سنت جالق شهرستان سراوان در گفت و با شستون در خصوص جانب گیری برخی کشورهای اسلامی از تروریست اذعان داشت :کشور های منطقه بخصوص  برخی از کشور های عرب نشین از بیداری اسلامی که بر اساس قرآن باشند غافل هستند .
وی با اشاره با اینکه  فرمانده یا حاکم سعودی شراب خوار است و انتظاری از او جهت حمایت از مسلمانان نمی شود داشت خاطرنشان کرد :جمهوری  اسلامی ایران  تنها کشوری است  که در برابر ظلم ایستادگی می کند و از حقوق مظلومین در برابر تروریست دفاع می کند.
امام جمعه موقت اهل سنت جالق با بیان اینکه هدف  اسرائیل از تشکیل و حمایت گروهک های تروریستی ایجاد تفرقه بین مسلمانان است تصریح کرد: هیچ فردی حتی غیرمسلمان ریختن خون انسان بی گناه  را قبول ندارد.
مولوی رئیس گفت : گروه تروریستی داعش که  به نام اسلام شروع به قتل و کشتار مردم سوریه کرده اند، در نظر دارند  چهره اسلام را خونین نشان دهند.
وی خاطر نشان کرد:مردم همیشه حاضر در صحنه  ایران هرگاه فرمان جهاد از سوی مقام معظم رهبری صادر شود به این ندا با جان و دل لبیک می گویند.
امام جمعه موقت اهل سنت جالق دفاع از حرم فرزندان و صحابه پیامبر(ص) را سرکوب تروریست در منطقه عنوان کرد و افزود: تخریب حرم های فرزندان و صحابه پیامبر(ص) را محکوم می کنیم و قبور صحابه و بزرگان اهل تسنن و تشیع مورد احترام تسنن هستند واین  یک عمل زشت از سوی گروهک های تروریستی است.
مولوی رئیسی در پایان با اشاره به اینکه دراسلام فرقی بین شیعه وسنی نیست و این دشمنان هستند که با تفرقه افکنی شیعه و سنی را به جان هم دیگر می اندازند، خاطرنشان کرد: همه تابع یک رهبریم و جان خود را در راه اسلام و رهبری فدا می کنیم و شیعه وسنی گوش به فرمان رهبری هستند.
 
انتهای پیام/
شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۶
کد مطلب: 1178
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *