800
۰
امام جمعه موقت شهرستان سراوان:

تقوا الهی نجات بخش انسان در دنیا و آخرت است/ کم کردن بودجه نیروهای نظامی و دفاعی زنگ خطری برای کشور است

امام جمعه موقت شهرستان سراوان کم کردن بودجه دفاعی نیروهای نظامی کشور را یک زنگ خطر برای کشور و دادن چراغ سبز به دشمن دانست.
عزیز پور
عزیز پور
به گزارش شستون ،نماز جمعه این هفته(95/4/18) به امامت حجت الاسلام والمسلمین عزیزپور امام جمعه موقت شهرستان سراوان در مسجد جامع علی ابن ابیطالب این شهرستان برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین عزیزپور امام جمعه موقت شهرستان در خطبه های نماز جمعه این هفته خود و نمازگزاران جمعه را به رعایت تقوا الهی و نظم بخشیدن به امور زندگی خود توصیه کرد.
وی تقوای الهی را نشانه برتری انسان ها نسبت به دیگری عنوان کرد و افزود: تقوای الهی نجات بخش انسان در دنیا و آخرت است.
امام جمعه موقت شهرستان سراوان تقوا را به عنوان گنج پربهایی دانست که خداوند دردل انسان کاشته است تا با استخراج این گنج و گوش فرا دادن به دستورات پیامبراکرم (ص) و ائمه معصومین (ع)راه سعادت خود را در پیش گیرد.
حجت الاسلام والمسلمین عزیزپورامام جمعه موقت شهرستان سراوان هم دردی ، دست گیری و رسیدگی کردن به محرومین را از وظایف اجتماعی انسان ها در جامعه عنوان کرد.
وی در گوشه ای از سخنانش در خصوص هشتم شوال گفت:در سال 1221 قبور ائمه بقیع و صحابه پیامبر (ص) به دست وهابیون به سرکردگی عبدالعزیزبن سعود که پس از تصرف و تخریب ، بسیاری از مردم را در آن زمان به شهادت رساندندو سپس قبرستان بقیع را غارت کردند.
امام جمعه موقت سراوان  در ادامه در خصوص 6شوال و با اشاره به اینکه مردم کوفه در طول تاریخ به بی عهدی، عهد شکنی و سست عهدی بین قبایل و بزرگان خود مشهور بودند، خاطر نشان کرد:در این روز مسلم بن عقیل در سال 60 هجری قمری به دستور امام حسین (ع) در جواب دعوت کوفیان جهت سفر به کوفه در راستای بررسی صحت و سقم دعوت کوفیان و بررسی اوضاع و احوان مردم کوفه در آن زمان وارد کوفه شد که مورداستقبال با شکوهی قرار گرفت و 18 هزار نفر با او بیعت کردند، اما به مرور زمان و  پس از ابلاغ نامه استقبال باشکوه  به امام حسین (ع) ، کوفیان یک به یک از بیعت خود سرباز زدند.
حجت الاسلام والمسلمین عزیزپور امام جمعه موقت شهرستان اذعان داشت: خبرگان رهبری با توجه به نقشه های شومی که توسط عده ای خاص دنبال می شد نقش بی بدیل خود را در سرنوشت جامعه سیاسی جامعه جمهوری اسلامی ایران در انتخاب شخص رهبری در یک نوبت به نحواحسن انجام دادند.
وی کشور جمهوری اسلامی ایران را نقطه ثبات امنیت و قدرت در میان کشورهای اشغال شده افغانستان، پاکستان، عراق و کشور متجاوز عربستان عنوان کرد.
امام جمعه موقت سراوان با بیان اینکه کشور جمهوری اسلامی ایران نقطه ثبات و امنیت در منطقه را تجربه می کند که دیگران به این اقتدار و ثبات حسادت می کنند خاطر نشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی ایران  به هر نحوی می خواهند با برهم زدن امنیت ایران را مانند کشورهای  خود در لیست کشور های بی نظم و نا امن قرار دهند.
حجت الاسلام والمسلمین عزیزپور در ادامه تصریح کرد:اگر جشمان بیدار، هوشیار و حافظان امنیت جمهوری اسلامی ایران لحظه ای درنگ کنند دشمنان اسلام با نقشه ها و ترفندهای مختلف منتظر ضریه زدن  به جمهوری اسلامی ایران هستند.
وی با اشاره به تهدیدات و تجمیع دشمنان انقلاب اسلامی ایران گفت: دولت جمهوری اسلامی ایران و مجلس شورای اسلامی تمام همت و تلاش خود را در جهت حمایت از نیروهای نظامی ، اطلاعاتی و امنیتی این کشور در نظر بگیرند.
امام جمعه موقت سراوان  حذف 5هزار میلیار تومان بودجه نیروهای دفاعی ایران را در لایحه اصلاحی قانون بودجه سال 1395 را نگران کننده بر شمرد.
حجت الاسلام والمسلمین عزیزپورحذف بودجه نیروهای دفاعی کشور را به عنوان زنگ خطر برای کشور و دادن چراغ سبز به دشمنان با توجه به ناامنی هایی که بر علیه ایران صورت می گیرد را عنوان کرد.
انتهای پیام/1319
جمعه ۱۸ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۳
کد مطلب: 1456
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *