800
۰

استفاده بهینه بانوی کارآفرین سراوانی از فضای مجازی/ مشاغل خانگی نیازمند حمایت مسئولین و مردم + تصویر

بانوی کارآفرین سراوانی گفت: برای اینکه بتواند کار چرم دوزی را اصولی انجام دهد نیازمند یک دوره آموزشی است و خواستار برگزاری دوره آموزشی چرم دوزی در شهرستان شد.
استفاده بهینه بانوی کارآفرین سراوانی از فضای مجازی/ مشاغل خانگی نیازمند حمایت مسئولین و مردم + تصویر
به گزارش شستون، خدیجه صالحی یکی از بانوان سراوانی که دارای لیسانس رشته عربی است با ذوق و هنری که در ذات وی نهفته بود، پا به عرصه اشتغال زایی گذاشته است.
این بانوی سراوانی با توجه به علاقه خود در زمینه چرم دوزی، فیلم های آموزشی را مشاهده و سپس اقدام به دوخت کیف های پول، جا کلیدی و کیف مهمانی با طرح های سنتی بلوچی کرده است.
وی در گفت و گو با شستون با بیان اینکه چرم دوزی را از مشاهده کلیپ آموزش دیده، اظهار کرد: در ابتدا برای سرگرمی وارد این رشته هنری شده و در فکر ایجاد شغل برای خود نبوده است.
این بانوی کارآفرین سراوانی با بیان اینکه برای کارهای هنری رونق چندانی ایجاد نشده است، هدف از ایجاد در این زمینه را علاقمندی خود به این رشته بیان کرد.
صالحی خاله خود را مشوق خود در این زمینه عنوان و از عدم حمایت از مشاغل خانگی گلایه کرد و گفت: انتظار می رود مسیولین به جوانان توجه کنند تا در رونق اقتصادی نقش آفرین باشند.
وی که از فضای مجازی برای فروش محصولاتی که تولید می کند، استفاده بهینه کرده است، خواستار ایجاد بازار فروش برای محصولات کارآفرینان شد.
این بانوی کارآفرین سراوانی یکی دیگر از مشکلات این حوزه را نوسانات قیمت کالاهای مورد نیاز در بازار شد که برخی از اقلام دارای قیمت بالا هستند و مشکلاتی را در این زمینه برای وی به وجود آورده است.
صالحی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه در این برهه از زمان کاربران زیادی در شبکه های اجتماعی در حال فعالیت هستند، بهترین گزینه برای فروش محصولات خود را شبکه های اجتماعی بیان کرد.
وی ادامه داد: انتظار می رود مسئولین به مشاغل خانگی توجه بیشتری داشته باشند تا افرادی که فرصت ایجاد شغل دارند ولی هزینه مالی ندارند، زمینه اشتغال فراهم شود.
بانوی کارآفرین سراوانی ضمن اینکه خواستار برگزاری دوره آموزش چرم دوزی در شهرستان شد، خاطر نشان کرد: برای توسعه کار خود، درخواست وام داده اما تا کنون به نتیجه ای نرسیده است.


انتهای پیام/الف.د
چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۱۶
کد مطلب: 11622
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *