800
۰
معاون سیاسی فرماندار سراوان مطرح کرد؛

افشاگری های دقیق حضرت امام علیه رژیم ستمشاهی در سال ۵۷/جهاد تبیین خط و مشی اساسی و بنیادی جمهوری اسلامی ایران است

رضا محمدی گفت: افشاگری هایی که امام از سال ۴۲ علیه رژیم ستمشاهی انجام می داد در واقع همان جهاد تبیین است که برای تمامی آزادیخواهان جهان بیان می شد.
افشاگری های دقیق حضرت امام علیه رژیم ستمشاهی در سال ۵۷/جهاد تبیین خط و مشی اساسی و بنیادی جمهوری اسلامی ایران است

رضا محمدی معاون سیاسی فرماندار سراوان در گفت و گو با شستون ضمن گرامیداشت یاد و نام رهبر کبیر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی و یاد شهدای به خون خفته بهمن پنجاه و هفت، بیان کرد: یکی از اقدامات ارزشمند حضرت امام که نهضت خود را با آن آغاز کرد و در واقع به ما آموزش داد و شاید از سال ۴۲ به این عنوان و مفهوم شناخته نشده بود جهاد تبیین است.


وی افزود: امام قبل از پیروزی انقلاب اسلامی جهاد تبیین را برای مردم ایران و تمامی آزادیخواهان جهان شروع کرد و افشاگری های دقیق، درست و صحیح علیه رژیم ستمشاهی انجام داد.


معاون سیاسی فرماندار سراوان ادامه داد: حوادثی که در سال ۴۲ و پس از آن طی پانزده سال رخ داد، امان به نحو صحیح دقیق، درست و به موقع و به هنگام مسایل مربوط به فساد و دشمنی طاغوت با اسلام و حتی با مردم ایران را برای جامعه تشنه صحبت های امام تبیین و روشنگری می کرد.

محمدی خاطر نشان کرد: این روشنگری بود که باعث شد بعد از پانزده سال ما به پیروزی نهضت امام در ۲۲ بهمن سال ۵۷ دست یابیم و در واقع می‌توانیم بگوییم که امام بنیانگذار جهاد تبیین نیز بوده است.


وی تصریح کرد: یکی از ویژگی ها و خصلت های حضرت امام خمینی (ره) این بود که جهاد تبیین را به معنای واقعی به ما یاد داد و همین شیوه پس از ۲۲ بهمن همچنان امتداد یافت و به صورت چارچوب مند و صحیح تر و به صورت علنی دستاورد های نظام مقدس جمهوری اسلامی تبیین شد.


معاون سیاسی فرماندار سراوان گفت: یکی از مباحثی که حضرت امام به درستی برای استمرار نظام جمهوری اسلامی و انقلاب نوپای سال پنجاه و هفت انجام داد، رفراندوم بود؛ در هیچ جای دنیا رفراندوم برگزار نشد اما در جمهوری اسلامی ایران امام در سال های اول حکومت اسلامی در ایران برگزار کرد.

محمدی بیان کرد: امروز نیز رهبر انقلاب شیوه، منش و خط و مشیء حضرت امام در حوزه تبیین را در ۳۰ سال زعامت خود در ایران به ما گوش زد می کنند.


وی تصریح کرد: یکی از ضعف هایی که در اغتشاشات اخیر به آن مواجه بودیم ضعف در جهاد تبیین بود که به فرمان  ولی و رهبر خودمان گوش نکردیم و جهاد تبیین را به درستی بیان نکردیم، اطلاع رسانی، ارتباط و تعامل با نسل دو و سه انقلاب کم شد که منجر شد حوادثی را کشور درگیر خود کند.


این مقام مسئول ادامه داد: جهاد تبیین یکی از سیاست ها و خط و مشی اساسی و بنیادی جمهوری اسلامی ایران است که قبل از انقلاب شروع شد و حین و بعد از انقلاب که دشمنان با سناریو های جدید و شیوه های نوین علیه جمهوری اسلامی به کار گرفت، جهاد تبیین ضرورت آن بیشتر از قبل از انقلاب احساس شد.


محمدی خاطر نشان کرد: در حوزه جهاد تبیین بیشتر از گذشته باید به بیان دستاوردهای انقلاب و مسائل انقلاب بپردازیم و همچنان آن را زنده نگه داریم.


انتهای خبر/
پنجشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۰۱
کد مطلب: 26038
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *