800
۰
یکی از سران طوایف سیستان و بلوچستان:

آرزوی دیرینه مردم سراوان به دست رزمندگان نیروی زمینی سپاه محقق شد

یکی از سران طوایف سیستان و بلوچستان گفت: افتتاح و راه اندازی فرودگاه یکی از آرزوهای دیرینه مردم شهرستان سراوان بود که روز گذشته این امر محقق شد.
آرزوی دیرینه مردم سراوان به دست رزمندگان نیروی زمینی سپاه  محقق شد
حاجی بارانی درازهی در گفتگو با شستون بیان کرد: یکی از آرزوهای مردم سراوان روز گذشته با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محقق شد و آن هم افتتاح و بهره برداری از پروژه های توسعه سطوح پروازی بهسازی و تجهیز سامانه‌های فرودگاهی و هوانوردی فرودگاه شهدای سراوان که به دست رزمندگان جهادی نیروی زمینی سپاه در این منطقه بود، صورت گرفت.

وی افزود: فرودگاه نقش اساسی و حیاتی برای توسعه سراوان بزرگ در زمینه بهداشتی، درمانی و دانشگاهی دارد و با تعریف خطوط پرواز به امید خدا شاهد حضور پزشکان و اساتید دانشگاهی بیش از پیش خواهیم بود.

این سرطایفه ادامه‌داد: از سال ۸۸ که نیروی زمینی سپاه مأموریت امنیت منطقه را بر عهده گرفت در استان سیستان وبلوچستان بالاخص شهرستان سراوان کارهای زیر بنایی و اساسی بسیار خوبی انجام شد.

درازهی اذعان‌کرد: خدماتی از قبیل محرومیت زدایی، احداث جاده دسترسی به روستاها و جاده مرزی، بهداشت و درمان، توزیع نوشت افزار و بسته غذایی، ساخت مدرسه، حفر چاه و احداث گلخانه و خدمات بسیار بزرگی صورت گرفت.

درازهی خاطر نشان‌کرد: یکی از خدمات مهم و اثر گذار که سپاه در این منطقه انجام داده برقراری امنیت پایدار است که این امنیت را مدیون رزمندگان جهادی سپاه و بسیج هستیم.

وی تصریح‌‌کرد: برپایی بیمارستان های صحرایی، آبرسانی سقایی به روستاهای فاقد آب آشامیدنی لوله کشی، احداث شبکه آبرسانی، برق رسانی به روستاهای محروم از دیگر خدمات این نهاد مردمی در منطقه سراوان است.

انتهای خبر/
پنجشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۴
کد مطلب: 26454
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *