800
۱
فرماندار سراوان:

بدحجابی نتیجه عمل نکردن به امر به معروف و نهی از منکر است

فرماندار سراوان گفت: به دلیل اینکه نسبت به انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر ما مسئولین و مردم کوتاهی انجام داده‌ایم شاهد بی‌حجابی در جامعه هستیم.
بدحجابی نتیجه عمل نکردن به امر به معروف و نهی از منکر است
سعید تجلیلی در گفتگو با شستون بیان کرد: حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) برای احیای فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد و امروز هر آنچه در جامعه اسلامی داریم حاصل خون هزاران شهید است.

وی با اشاره به اینکه امروز ما به نوعی پیام آوران مکتب قرآن و پیامبر اسلام(ص) هستیم، افزود: به دلیل اینکه هیچ یک از ما مسئولین و مردم به وظیفه خود در قبال انجام دو فریضه مهم و واجب امر به معروف و نهی از منکر به درستی انجام نداده‌ایم در حال حاضر جامعه ما دچار مشکلات و مسائلی است.

فرماندار سراوان ادامه داد: امروز اگر فردی منکر را مشاهده کند اما نهی را انجام ندهد به نحوی منکر تبدیل به معروف می‌شود و بدعت صورت می‌گیرد و منکر در جامعه به امر عادی تبدیل می‌شود.

تجلیلی خاطر نشان کرد: وقتی موضوعی در جامعه مورد نکوهش قرار گرفت و افرادی که در جامعه زندگی می‌کنند نسبت به منکر توجه بیشتری داشته باشند امر به معروف حاصل می‌شود و جامعه به سمت تباهی سوق داده نخواهد شد.

وی اذعان کرد: به دلیل کمکاری مسئولین و مردم نسبت به فریضه امر به معروف و نهی از منکر امروز در جامعه شاهد بدحجابی هستیم؛ جامعه وقتی مدینه فاضله می‌شود که احساس وظیفه کنیم و به سادگی از کنار موضوعات به راحتی عبور نکنیم.

فرماندار سراوان گفت: امر به معروف و نهی از منکر وظیفه‌ای است که خداوند متعال برای ما تعیین کرده تا به سادگی از کنار مسائل و موضوعات عبور نکنیم و واکنش نشان دهیم.

انتهای خبر/
سه شنبه ۱۳ تير ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۴۱
کد مطلب: 26601
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *