800
۰
شهردار سوران عنوان کرد:

جمع‌آوری چرخشی زباله‌ها در سوران با هدف افزایش سطح خدمات شهری

شهردار سوران از جمع‌آوری روزانه زباله به‌صورت چرخشی با هدف افزایش خدمات شهری در شهر سوران خبر داد.
جمع‌آوری چرخشی زباله‌ها در سوران با هدف افزایش سطح خدمات شهری
عزیز الرحمن سپاهی در گفتگو با خبرنگار شستون از برنامه‌ریزی چرخشی شهرداری برای جمع‌آوری منظم زباله در سطح شهر سوران خبر داد و افزود: در شهرداری سوران به دنبال افزایش سطح خدمات به شهر و شهروندان هستیم. در حال حاضر جمع‌آوری زباله‌های شهری در دو شیفت کاری در طول شبانه‌روز در حال انجام است.

وی اذعان کرد: نگاه و رویکردمان در بحث خدمات شهری و جمع‌آوری زباله‌های شهروندان این است که به دنبال افزایش سطح خدمات هستیم که از این طریق شاهد مشکلی در هیچ زمینه‌ای نباشیم.

شهردار سیب و سوران با تأکید بر لزوم جمع‌آوری زباله از درب منازل، خاطرنشان کرد: اگر این امر محقق شود و مردم رأس یک ساعت مشخص زباله‌ها را خارج از منزل بگذارند، تنها در یک شیفت کاری، کار جمع‌آوری زباله‌های شهر انجام می‌شود و شاهد ناهماهنگی‌ها در جمع‌آوری زباله‌های شهری نخواهیم بود. 

سپاهی با اشاره به لزوم ارتقای فرهنگ شهروندی و رعایت حقوق شهروندی، فرهنگ‌سازی مناسب در امر جمع‌آوری زباله‌ها را بسیار ضروری دانست و تصریح کرد: امید است شهروندان نیز با همکاری و تعامل مستمر با عوامل شهرداری در نگهداری هر چه‌بهتر شهر کوشا باشند.

وی در پایان یادآور شد: نارضایتی که شهروندان محله کمال‌آباد شهر سوران از وضعیت انباشت زباله‌ها در محله کمال‌آباد داشتند به‌صورت دقیق بررسی و مشخص شد که محل انباشت زباله‌ها در محله مذکور در گودالی به ارتفاع یک متر و پشت نخل‌های پیاده‌رو بوده که از دید پاکبانان پنهان مانده است پس از بررسی، نسبت به جمع‌آوری زباله‌های محل موردنظر اقدام و سطل زباله ثابت جهت استفاده و رفاه حال شهروندان در محل قرار داده شد.

انتهای خبر/
دوشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۲۷
کد مطلب: 26818
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *