800
۰

تجاوز هوایی و موشکی رژیم صهیونیستی به خاک سوریه ناکام ماند

سامانه پدافندی سوریه بیشتر موشک‌های دشمن صهیونیستی که از هوا و زمین به سمت خاک این کشور شلیک شده بودند را رهگیری و منهدم کرد.
تجاوز هوایی و موشکی رژیم صهیونیستی به خاک سوریه ناکام ماند
به گزارش شستون؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رسانه‌های سوریه نیمه‌شب گذشته از شنیده شدن صدای انفجار در آسمان دمشق در پی رهگیری و انهدام حملات هوایی رژیم صهیونیستی به پایتخت این کشور خبر دادند.
طبق گزارش رسانه‌ها، با وجود حمله موشکی به منطقه جنوب سوریه و به ویژه شهر دمشق، هم اکنون آرامش در شهر برقرار است. حمله رژیم صهیونیستی به مدت ۸۰ دقیقه و در ۴ مرحله صورت گرفت.
ارتش سوریه اعلام کرد که سامانه پدافند هوایی این کشور کارایی بالایی را در رهگیری و انهدام موشک‌های دشمن از خود نشان داد‌. این دومین تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی به خاک سوریه در ۲۴ گذشته بود.
گفته می‌شود دشمن صهیونیستی شماری از مراکز نظامی را در محدوده فرودگاه دمشق، منطقه الکسوه در حومه جنوب شهر و مراکزی در استان‌های قنیطره و سویدا در جنوب سوریه مورد حمله قرار داد.
دقایقی بعد از آغاز حمله، سخنگوی عرب‌زبان ارتش رژیم صهیونیستی در حساب توئیتری خود نوشت که ارتش این رژیم در حال بمباران اهدافی در خاک سوریه است.
پیش از این نیز خبرگزاری سوریه گزارش داده بود پدافند هوایی این کشور با تهاجم رژیم صهیونیستی به منطقه جنوب سوریه مقابله کرده و مانع از تحقق اهداف این حمله شده است.
در این گزارش به نقل از یک منبع نظامی سوری آمده بود پدافند هوایی سوریه با کارآیی بالا با تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی به منطقه جنوب مقابله کرده و این رژیم را در تحقق اهدافش ناکام گذاشته است. ­
همچنین تلویزیون سوریه گزارش داد سامانه پدافند هوایی ارتش سوریه در واکنشی به‌موقع، همه موشک‌های دشمن صهیونیستی را رهگیری و منهدم کرد.
وزارت دفاع روسیه نیز در واکنش به حملات رژیم صهیونیستی به جنوب سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرد پدافند هوایی سوریه به بهترین نحو حمله اسرائیل به منطقه جنوب سوریه را دفع کرده و تل‌آویو به هیچ یک از اهداف خود در این حمله دست نیافته است.
رژیم اشغالگر قدس در پی تجاوز هوایی به سوریه، از ترس اقدام تلافی‌جویانه دمشق همه تفریحگاه‌های زمستانی در منطقه اشغالی جبل الشیخ را برای روز دوشنبه تعطیل اعلام کرد.
انتهای پیام/
دوشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۲۲
کد مطلب: 13287
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *