800
۰

آمار موارد ابتلا به کرونا در جهان از ۳۹۰ میلیون نفر گذشت

تعداد موارد ابتلا به کرونا در جهان از ۳۹۰ میلیون نفر گذشت و آمار فوتی‌ها نیز به بیش از ۵ میلیون نفر رسید.
آمار موارد ابتلا به کرونا در جهان از ۳۹۰ میلیون نفر گذشت
به گزارش شستون؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان -  دانشگاه جانز هاپکینز اعلام کرد موارد ابتلا به کرونا در جهان از ۳۹۰ میلیون نفر گذشت. این در حالی است که آمار فوتی‌ها به بیش از ۵ میلیون نفر رسیده و آمار واکسیناسیون هم به بیش از ۱۰ میلیارد نفر افزایش یافته است.
همچنین انجمن مهندسی ایمنی و پیشگیری حوادث کانادا (CSSE) در آخرین به روز رسانی خود در صبح روز شنبه اعلام کرد که آمار جهانی مبتلایان و ویروس کرونا به ترتیب به ۳۹۰ میلیون و پانصد و چهل و یک هزار و نهصد و بیست و سه نفر و آمار قربانیان هم به ۵ میلیون و هفتصد و بیست و چهار هزار و دویست و هشتادو شش نفر رسیده است.
بر اساس گزارش CSSE، آمریکا با آمار بیش از  ۷۶ میلیون نفر مبتلا و  بیش از  ۹۰۱ هزار نفر فوتی، بیشترین آمار در رابطه با ویروس کرونا را در جهان دارد.
دومین کشوری که بدترین آسیب را از نظر ابتلا به این ویروس به خود دیده، هند با آمار (بیس از ۴۱ میلیون  مبتلا و  ۵۰۰ هزار فوتی) و پس از آن برزیل (بیش از ۲۶ هزار مبتلاو  بیش از  ۶۳۱ هزار فوتی) است.
فرانسه (۲۰ میلیون)، انگلیس (۱۷ میلیون)، روسیه (۱۲ میلیون)، ترکیه (۱۲ میلیون) در رده‌های بعدی ابتلا به کرونا قرار گرفته اند.
روسیه (۳۲۷ هزار)، مکزیک (۳۰۸ هزار)، پرو (۲۰۶ هزار)،   انگلیس  (۱۵۸ هزار)، کشور‌هایی هستند که تعداد قربانیان با آمار بیش از ۱۰۰ هزار  نفر را دارند.
انتهای پیام/
شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۷
کد مطلب: 24675
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *