800
۰
پیام هنیه به رهبر معظم انقلاب:

به مواضع درخشان شما، افتخار می‌کنیم

رئیس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) به مناسبت چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب، پیامی به به رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران فرستاد و از مواضع حمایتی ایشان قدردانی کرد.
به مواضع درخشان شما، افتخار می‌کنیم
به گزارش شستون؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز دوشنبه به مناسبت چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب، پیامی به حضرت آیت‌الله سید علی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران ارسال کرد.
به گزارش شبکه خبری المیادین، هنیه در این پیام تأکید کرد که پیروزی انقلاب اسلامی، دستاورد بزرگی برای پروژه مقاومت اسلامی بود.
 
وی خطاب به رهبر معظم انقلاب گفت: «ما عمیقا به مواضع درخشان شما در حمایت از ملت فلسطین و مسئله مقدس آن، افتخار می‌کنیم».
 
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین همچنین سال گذشته، در پیامی به مناسبت چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب از حضرت رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران تشکر کرد.
 
اسماعیل هنیه در این خصوص گفت: «ما در جنبش حماس و در کنار ما ملت فلسطین بدین وسیله با شما در شادی این مناسبت فرخنده شریک می‌شویم تا اینگونه سپاس و قدرانی عمیق خود را به خاطر مواضع شرافتمندانه و مستمر [شما] در ایستادگی در کنار فلسطین، آرمان عادلانه آنها، حمایت از مردم این کشور و مقاومت شجاعانه آنها در دفاع از حقوق مشروع‌شان ابراز کنیم».
 
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین تأکید کرد که این جنبش به «گسترش این مواضع، ادامه این نقش‌ها در پیروزی فلسطین و حمایت از مردم این کشور و طرح مقاومت آنها در بحبوحه خطرات و چالش‌هایی که آرمان فلسطین با آن مواجه است»، چشم دوخته است.
 
انتهای پیام/
دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۵۶
کد مطلب: 24784
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *