800
۰
با صدور پیامی انجام شد؛

قدردانی مدیر تبلیغات اسلامی سراوان از برگزارکنندگان مراسم عزاداری در شهرستان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سراوان با صدور پیامی از عزاداران حسینی و عوامل اجرایی برگزاری مراسم عزاداری تاسوعا؛ عاشورای حسینی و شام غریبان و از حضور حماسی، باشکوه و گسترده عزاداران حسینی (ع) شهرستان سراوان زادگاه خورشید قدردانی کرد.
قدردانی مدیر تبلیغات اسلامی سراوان از برگزارکنندگان مراسم عزاداری در شهرستان
به گزارش پایگاه خبری شستون، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عابد سابکی با صدور پیامی از حضور حماسی و باشکوه مردم مرزدار سراوان در مراسمات دهه اول محرم و همچنین برگزارکنندگان آن در شهرستان قدردانی کرد.

در متن این پیام آمده است که خداوند منان را شاکرم که مردم شریف و مومن شهرستان مرزی سراوان بار دیگر، با حضور گسترده خود در مراسم تجمع عاشورائیان به مسلمانان جهان ثابت کردند باگذشت چندین سال از این رویداد فرهنگی بزرگ؛ عاشقان حسینی هر سال پر شورتر از سالهای قبل دور هم جمع شده‌اند تا شکوه و عظمت عزاداری اباعبدالله الحسین علیه‌السلام در این دیار را، به جهانیان نمایش دهند.

در ادامه این متن عنوان شده است که اینجانب به‌عنوان خادم هیئت‌های مذهبی و مردمی برخود لازم می‌دانم از مشارکت و حضور حماسی و باشکوه مردم فهیم شهرستان سراوان در تجمع عاشورائیان حسینی و همچنین دست‌اندرکاران و عوامل اجرایی برگزاری، به‌ویژه امام‌جمعه سراوان، فرماندار شهرستان، روحانیت معظم، سربازان گمنام امام‌زمان «عج»، شهردار، نیروهای نظامی و انتظامی، قرارگاه عملیاتی شهید سجاد، فرمانده سپاه شهرستان، فرمانده نیروی انتظام، رئیس هیئت‌های مذهبی، راهنمایی‌ورانندگی؛ اصحاب رسانه شهرستان؛ عکاسان و غیره... که با زحمات و همکاری خود سبب انعکاس فوق‌العاده این رویداد باشکوه شده‌اند، صمیمانه قدردانی می‌کنم.
 انتهای خبر/
يکشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۲۲
کد مطلب: 26678
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *