800
۰
در پیام مشترک امام‌جمعه و فرماندار سراوان مطرح شد؛

قدردانی از حضور باشکوه مردم رد راهپیمایی ۲۲ بهمن

امام‌جمعه و فرماندار سراوان با صدور پیام مشترک از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کردند.
قدردانی از حضور باشکوه مردم رد راهپیمایی ۲۲ بهمن
به گزارش پایگاه خبری شستون؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی بامری و سعید تجلیلی در پیامی مشترک از حضور گسترده پرشور مردم مرزدار و ولایت‌مدار شهرستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر و تشکر کردند.
 
 در این پیام آمده است:
 
 «بسمه‌تعالی»
 
 درود خدا بر شما مردم ولایت‌مدار، و همیشه در صحنه شهرستان سراوان که به فضل الهی با وحدت، همدلی و هم‌صدایی بار دیگر با حضور حماسی، پرشکوه و پایدار خود در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، پایبندی و تعهد به انقلاب، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و امام و رهبری را به اثبات رساندید.
 
 بی‌تردید این حضور عظیم و حماسی که در لبیک به ندای معمار کبیر انقلاب اسلامی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) صورت گرفت، برگ زرین دیگری را در تاریخ سراسر حماسه و ایثار و افتخار این خطه از میهن عزیزمان، ثبت کرد و نمایشگاهی از شکوه عزت، عظمت و اقتدار ایرانیان را در برابر دیدگان جهانیان به نمایش گذاشت.
 
 اینجانبان مراتب تقدیر و تشکر خود را از این حضور آگاهانه و باشکوه شما ملت شریف، به‌ویژه جوانان متدین، عاشق و بیدار دیار نخل و آفتاب ابراز داشته و سلامتی سعادت بیش‌ازپیش شما مردم حماسه‌آفرین را از خداوند منان مسئلت داریم.
 
 در پایان ضمن دعوت از همشهریان عزیز در انتخابات ۱۱ اسفند امیدوارم باتوجه‌به وحدت، همدلی و هم‌صدایی که در شهرستان وجود دارد، با حضور گسترده و پر شور در پای صندوق‌های اخذ رأی برگ زرین دیگری بر کتاب افتخارات شهرستان افزوده شود.

انتهای خبر/
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۲۷
کد مطلب: 27279
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *