800
۰
با صدور پیامی صورت گرفت؛

قدردانی فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید سجاد از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید سجاد سراوان با صدور پیامی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کرد.
قدردانی فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید سجاد از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن
به گزارش پایگاه خبری شستون؛ سردار حسین ظریفی با صدور پیامی از حضور حماسی، وحدت‌آفرین و دشمن‌شکن مردم مرزدار و انقلابی و ولایی شهرستان سراوان بزرگ در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:
حضور دشمن‌شکن و حماسی مردم مرزدار، مولایی، مؤمن و خداجوی شهرستان سراوان در جنوب شرق ترین نقطه کشور در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ و جشن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بار دیگر نقشه‌های معاندین انقلاب اسلامی ایران را نقش‌برآب کرد.

ملت شجاع و سرافراز ایران اسلامی به‌ویژه مردم انقلابی سراوان بار دیگر با حضور پر شوروشعف خود در جشن ملی ثابت کردند که همواره و در تمامی صحنه‌ها پای انقلاب و آرمان‌های امام راحل، رهبر معظم انقلاب و شهدا خواهند ماند.

بی‌تردید امروز انقلاب اسلامی ایران در تمامی نقاط جهان صادر و امروز فرهنگ مقاومت برگرفته از انقلاب اسلامی است که در باریکه غزه با رژیم صهیونیستی و کودک کش اسرائیل در حال مقابله هستند و بنا بر وعده الهی پیروزی از آن مردم مقاوم و مؤمن غزه هست.

امروز جهان نظاره‌گر جشن پیروزی انقلاب اسلامی با حضور حماسی مردم انقلابی اسلامی است چرا که ایران اسلامی دارای مردم بصیر، فهیم و آگاه است که همواره از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حمایت کرده و باعث ناامیدی دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی شده‌اند.

اینجانب مراتب قدردانی خود را از مردم فهیم، بصیر، آگاه، مؤمن، انقلابی، ولایی و مرزدار سراوان جهت حضور در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن اعلام می‌دارم و از خداوند متعال، اجر و پاداش همگان را مسئلت می‌نمایم.

انتهای خبر/
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۱۸
کد مطلب: 27278
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *