800
۰
در دیدار با امام‌جمعه سراوان مطرح شد؛

بسیج سردمدار احیای ارزش‌های اسلامی است

امام‌جمعه سراوان گفت: بسیج سردمدار احیای ارزش‌های اسلامی است امید است با بهره‌گیری از این هفته پرچم‌دار احیای تفکر بسیجی و آرمان‌های انقلاب اسلامی باشیم.
بسیج سردمدار احیای ارزش‌های اسلامی است
به گزارش پایگاه خبری شستون؛ به مناسبت هفته بسیج فرمانده سپاه شهرستانی سراوان به همراه جمعی از کارکنان این نهاد با امام‌جمعه شهرستان دیدار کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی بامری امام‌جمعه سراوان بیان کرد: بسیج سردمدار احیای ارزش‌های اسلامی است امید است با بهره‌گیری از این هفته پرچم‌دار احیای تفکر بسیجی و آرمان‌های انقلاب اسلامی باشیم.

وی با بیان اینکه با کار فرهنگی می‌توان با مشکلات مقابله کرد، ادامه داد: هفته بسیج به متولیان امر یادآور می‌شود که برنامه‌های این هفته را در قالب و تراز انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی کنند.

امام‌جمعه سراوان افزود: در این هفته اقشار مختلف را با تفکر بسیجی، ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و توطئه‌های دشمنان نظام و اسلام آشنا سازیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی بامری گریزی با مباحث غزه زد و گفت: ما به‌عنوان به مسلمان به آیات قرآن کریم معتقد هستیم، خداوند متعال در قرآن کریم وعده داده و این وعده حتمی و قطعی است بهتر است با این دیدگاه به مباحث غزه نگاه کنیم قطعاً اسرائیل از بین خواهد رفت چرا که وعده الهی در قرآن کریم است.


وی تصریح کرد: بسیج هم‌زاد انقلاب اسلامی است امروز احساس می‌شود که نسل جوان را تفکر قرآنی و بسیجی رشد دهیم و حقیقت و آرمان‌های انقلاب اسلامی را به آنها معرفی نماییم.

علی ثمره حسینی فرمانده سپاه شهرستانی سراوان در این دیدار ضمن گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین، بیان کرد: در هفته بسیج ۱۰۶ عنوان برنامه در قالب یازده قرارگاه و با محوریت پایگاه‌های مقاومت در سطح شهرستان سراوان برگزار می‌شود.

وی افزود: برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و دستاوردهای پایگاه‌های مقاومت بسیج، برگزاری جشنواره ورزشی با حضور ۶۰ تیم، نذر خون، نشست‌های روشنگری و بصیرتی، یادواره‌های شهدا، اعزام تیم‌های جهادی به نقاط محروم از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته در سراوان است.

فرمانده سپاه شهرستانی سراوان با اشاره به اهمیت فضای مجازی و آسیب‌های شبکه‌های اجتماعی، خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته کلاس و کارگاه‌های سواد رسانه‌ای با همکاری حوزه‌های مقاومت و قرارگاه فضای مجازی، رسانه و عملیات روانی سپاه شهرستانی برای اقشار مختلف مردم به‌ویژه دانش‌آموزان و والدین آنها برگزار خواهد شد.


ثمره حسینی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته برای اجرای برنامه هر پایگاه یک خدمت در هر روز، تصریح کرد: همچنین پنجم آذرماه همایش نمایش اقتدار بسیجیان با حضور اقشار مختلف بسیج برگزار می‌شود.

گفتنی است در پایان امام‌جمعه سراوان به همراه فرمانده سپاه شهرستانی و جمعی از کارکنان این نهاد ضمن حضور در گلزار شهدای گمنام با آرمان‌های امام و شهدا تجدید میثاق کردند.

انتهای خبر/
يکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۳
کد مطلب: 26953
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *