800
۰
باهدف تأمین مایحتاج خانواده‌های نیازمند؛

زنگ احسان و نیکوکاری در مدارس شهرستان سیب و سوران نواخته شد

فرماندار سیب و سوران گفت: آیین نواخته شدن جشن زنگ نیکوکاری در آستانه سال جدید باهدف تأمین مایحتاج ویژه ایام نوروز برای خانواده‌های تحت حمایت و نیازمندان برگزار شد.
زنگ احسان و نیکوکاری در مدارس شهرستان سیب و سوران نواخته شد
فرشاد گرگیج در گفتگو با شستون بیان کرد: این مراسم با مشارکت کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و آموزش‌وپرورش برگزار و تمامی هدایا و کمک‌های جمع‌آوری‌شده در پایگاه‌های مستقر در مدارس شامل کمک‌های نقدی و غیرنقدی، بین دانش‌آموزان نیازمند همان مدارس توزیع شد.

وی ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری را زمینه فعالیت‌های ارزشمند در جامعه دانست و گفت: هدف اصلی زنگ نیکوکاری در مدارس فرهنگ‌سازی احسان و نیکوکاری و تمرین درس ایثار، انفاق، کمک به همنوع و نیز انسان‌دوستی است.

فرماندار سیب و سوران در ادامه با بیان این که جشن نیکوکاری نماد همدلی و شکوه مهربانی است، افزود: ترویج و توسعه سنت احسان و نیکوکاری وظیفه همگانی است که کاهش فاصله طبقاتی در جامعه را در پی دارد.
گرگیج همچنین یادآور شد: کمک‌های جمع‌آوری‌شده در بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع خواهد شد. 

پارسه رئیس کمیته امداد حضرت امام (ره) شهرستان سیب و سوران بیان کرد: برگزاری جشن احسان و نیکوکاری در آشنایی و نهادینه‌کردن فرهنگ احسان و انفاق بین دانش‌آموزان تأثیرگذار هست به‌طوری‌که دانش‌آموزان در این جشن با دستان مهربان خود بذر مهربانی را در دل هم‌کلاسی‌ها و دانش‌آموزان نیازمند می‌کارند و آنان را شاد می‌کنند.

وی تصریح کرد: گفتنی است هر ساله در آغاز هفته احسان و نیکوکاری به‌منظور نهادینه‌کردن روحیه نوع‌دوستی بین دانش‌آموزان، زنگ جشن نیکوکاری در مدارس به‌صورت هم‌زمان، نواخته می‌شود.

انتهای خبر/
سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۵۲
کد مطلب: 27349
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *