800
۰

استقلال - الشرطه/ جدال سربازان فرهاد با پلیس‌های عراقی به وقت سحر

تیم‌های فوتبال استقلال ایران و الشرطه عراق بامداد دوشنبه به مصاف یکدیگر می‌روند.
استقلال - الشرطه/ جدال سربازان فرهاد با پلیس‌های عراقی به وقت سحر
به گزارش شستون؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال استقلال ایران بعد از اینکه گام اول در لیگ قهرمانان آسیا را محکم برداشت و میزبان گروه سوم را با ۵ گل در هم کوبید، در دومین بازی خود باید به مصاف الشرطه عراق برود.
با وجود اینکه آبی پوشان در دیدار نخست با قاطعیت پیروز شدند، اما ممکن است فرهاد مجیدی در ترکیب اولیه تیمش نسبت به بازی قبل تغییراتی اعمال کند و شیخ دیاباته را از ابتدای بازی در ترکیب قرار دهد.
آبی‌پوشان در این فصل مهره‌های زیادی دارند و همین مسئله سرمربی جوان استقلال را در راه رسیدن به مراحل بالاتر امیدوار کرده است. استقلالی‌ها قصد دارند ناکامی‌های خود در سال‌های اخیر را جبران و از این مرحله به سلامت عبور کنند، اما خوب می‌دانند که باید به عنوان تیم نخست به مرحله بعدی صعود کنند زیرا دوم شدن در گروه، کار آن‌ها را در ادامه مسابقات سخت تر می‌کند.
محمد نادری مدافع تیم فوتبال استقلال ایران که در برابر الاهلی با مصدوم شده بود با نظر فرهاد مجیدی می‌تواند مقابل الشرطه عراق بازی کند.
تیم عراقی  هم در اولین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الدحیل قطر با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد. الشرطه از باسابقه‌ترین‌ تیم های عراق محسوب می‌شود که بار‌ها موفق به کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر این کشور شده است. این تیم سابقه نایب قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا را دارد.
فصل قبل هر ۲ جدال این ۲ تیم با تساوی یک - یک به اتمام رسید، اما در این فصل تیم الشرطه تقویت شده است. آن‌ها در کنار بازیکنان خوب عراقی، مثل مازن فیاض، امجد اطوان، علی المهاوی، مروان حسین، جلال حسن و ... از ۲ مهره خارجی جدید هم بهره می‌برند. ریواس ۳۲ ساله به همراه رافائل سیلوا دوس سانتوس ۳۰ ساله این ۲ بازیکن هستند.
باشگاه الشرطه عراق پوستر رسمی خود را برای بازی با استقلال منتشر کرد و شعار خود را برای این بازی این طور انتخاب کرد: برای جبران شکست اول و ماندن در رقابت‌ها به مصاف استقلال می‌رویم.
رافائل ستاره برزیلی الشرطه در بازی با الدحیل مصدوم شد و ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد.
تیم‌های استقلال ایران و الشرطه عراق از ساعت ۰۰:۴۵ بامداد دوشنبه به مصاف یکدیگر می‌روند.

انتهای پیام/
يکشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۵
کد مطلب: 22385
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *