800
۰
روز سوم جام‌ملت‌های آسیا امارات - ۲۰۱۹

تیم ملی فوتبال ایران - یمن/ هشتاد میلیون نفر، یک ملت، یک ضربان قلب

تیم فوتبال کشورمان در نخستین دیدار جام ملت‌های آسیا امارات متحده عربی به مصاف تیم ملی فوتبال یمن خواهد رفت.
تیم ملی فوتبال ایران - یمن/ هشتاد میلیون نفر، یک ملت، یک ضربان قلب
به گزارش شستون؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات شنبه شب با دیدار تیم های ملی کشور میزبان و بحرین  آغاز شد و شاگردان آلبرتو زاکرونی به نتیجه ای بهتر از تساوی  مقابل بحرین نرسیدند. 
تیم ملی فوتبال کشورمان اما در این دوره با شرایط متفاوتی  پا به این رقابت ها گذاشته است، شاگردان کی روش پس از شگفتی سازی درمسابقات جام جهانی روسیه ۲۰۱۸  می خواهند به طلسم چهار دهه ای قهرمان نشدن در جام ملت های آسیا پایان دهند و  شگفتی ساز این رقابت ها شوند.
ایران- یمن/گام نخست شاگردان کی روش برای شگفتی سازی
آمار تیم های ایران و یمن قبل از رقابت های جام ملتهای آسیا
شاگردان کارلوس کی روش پس از موفقیت و شگفتی سازی‌های در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، می خواهند  تا پس از ۴ دهه ناکامی در مسابقات جام ملت‌های آسیا به قهرمانی برسند.
تیم ملی فوتبال کشورمان در ۲ دیدار تدارکاتی خود پیش از مسابقات جام ملت‌های آسیا مقابل فلسطین و قطر به یک تساوی و پیروزی رسید. یوز‌های ایرانی در ۵ دیدار اخیر خود آمار ۴ پیروزی و یک شکست را ثبت کرده اند و این موضوع نشان دهنده آمادگی بالای ملی پوشان کشورمان برای حضور در مسابقات است.
شاگردان کی روش در این دوره از مسابقات با تیم‌های فوتبال عراق و ویتنام و یمن هم گروه هستند.
ایران- یمن/گام نخست شاگردان کی روش برای شگفتی سازی
در ترکیب تیم ملی فوتبال کشورمان ستاره‌های فوتبال آسیا همچون کریم انصاری فرد، علیرضا جهانبخش، علیرضا بیرانوند حضور خواهند داشت و این نکته سبب خواهد شد تا تیم ملی فوتبال کشورمان شرایط خوبی برای عنوان قهرمانی این مسابقات داشته باشد.
همچنین حضور ستاره‌های گلزن تیم ملی همچون سردار آزمون و مهدی طارمی سبب آن شده تا خط حمله تیم ملی فوتبال کشورمان یکی از بهترین‌های مسابقات باشد. طارمی و آزمون هر ۲ در دیدار‌های تدارکاتی تیم ملی فوتبال کشورمان تواستند گلزنی کنند در مقابل، اما تیم ملی فوتبال یمن شرایط به نسبت ضعیف تری را نسبت به تیم فوتبال ایران دارد. یمنی‌ها در ۵ دیدار پیشین خود آمار ۴ شکست و یک پیروزی برابر تیم فوتبال نپال را در کارنامه خود ثبت کرده اند.
تیم ملی فوتبال کشورمان برای آن که صعود خود از مرحله گروهی مسابقات را به اما و اگر‌ نکشاند بی شک به پیروزی در نخستین دیدار آن هم برابر تیم ملی فوتبال یمن نیاز دارد.
ایران- یمن/گام نخست شاگردان کی روش برای شگفتی سازی
مهترین نکات دیدار ایران و یمن در اولین دیدار از جم ملتهای آسیا
تیم های  ملی فوتبال ایران و یمن پس از چندین دهه دوباره در مسابقات جام ملت‌های آسیا به مصاف یکدیگر می روند در آخرین دوره‌ای که تیم ملی فوتبال کشورمان به قهرمانی مسابقات جام ملت‌های آسیا دست یافت، تیم‌های عراق و یمن با ایران هم گروه بودند و از همین لحاظ می‌توان چشم اندازی به خلق حماسه ملی پوشان کشورمان در این رقابت‌ها داشت.
داور این دیدار ساتو ریوجی ژاپنی است که در لیگ قهرمانان آسیا نیز سابقه فعالیت دارد و همچنین با برخی از بازیکنان ایرانی که در لیگ قهرمانان آسیا نیز سابقه فعالیت داشته اند، آشنایی دارد.
ایران- یمن/گام نخست شاگردان کی روش برای شگفتی سازی
گفتنی است دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و یمن از گروه D. مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹، روز دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷ در ورزشگاه محمد بن زاید ابوظبی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۴۱
کد مطلب: 13156
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *