800
۱
در عصر ارتباطات و فناوری؛

اختلال در آنتن‌دهی و سرعت اینترنت امان شهروندان گُشتی را برید

شهروندان گشتی از سرعت پایین و قطعی اینترنت در این شهر ابراز گلایه و خواستار رفع این معضل از سوی متولیان امر شدند.
اختلال در آنتن‌دهی و سرعت اینترنت امان شهروندان گُشتی را برید
به گزارش پایگاه خبری شستون؛ اینترنت و حضور در شبکه‌های اجتماعی امروزه به جزء جدایی‌ناپذیر زندگی مردم تبدیل شده و می‌توان گفت بیشتر افراد نیمی از ساعات روزانه را در این فضا سپری می‌کنند؛ اما در سراسر کشور گلایه‌هایی مبنی بر سرعت پایین آن وجود دارد.

در سیستان و بلوچستان نیز سرعت پایین اینترنت گلایه اهالی این خطه از کشور را نیز به دنبال داشته تا جایی که هرازچندگاهی مطالبی دراین‌خصوص در رسانه‌ها و جراید منتشر می‌شود.

ضعف زیرساخت مخابراتی و اینترنتی در شهرگشت سراوان حدود چند ماهی است که انتقاد شهروندان این شهر را به دنبال داشته و استفاده از فضای مجازی را برای کاربران و مشترکان با اختلال مواجه کرده است.

گرچه امروز اینترنت یکی از ملزومات زندگی روزمره بشر تبدیل شده و بخشی از زندگی به این فناوری گره‌خورده اما سرعت پایین و یا قطعی مکرر آن باعث گلایه مردم شده است.

اختلال در آنتن‌دهی و سرعت اینترنت شهروندان گشتی را کلافه کرد
حسین بر از اهالی شهرگشت به خبرنگار ما گفت: این روزها اینترنت یکی از نیازهای اصلی و اولیه مردم به شمار می‌رود به‌طوری‌که که اکثر کارهای روزانه از جمله خرید مایحتاج خانواده به آن گره‌خورده است.

وی ضمن گلایه از وضعیت نامطلوب آنتن‌دهی و اینترنت اپراتورهای همراه اول و اینترنت در این شهر، افزود: وضعیت آنتن‌دهی و اینترنتی در شهرگشت به‌هیچ‌عنوان مطلوب نیست و ضعف زیرساختی در این شهر مشهود است.

این شهروند گشتی ادامه داد: از حدود سه ماه گذشته وضعیت اینترنت در این شهر بسیار باعث گلایه شهروندان شده است و طی درخواست‌های مکرر فقط حدود یک هفته اینترنت این منطقه وصل شد.

حسین بر خاطرنشان کرد: هنگامی که برق این منطقه قطع می‌شود وضعیت آنتن‌دهی در این شهر نیز با اختلال مواجه می‌شود؛ خواهش ما از مسئولین و متولیان امر این است که برای یک‌بار هم شده مشکل شهرگشت در خصوص اینترنت و آنتن را درست کنند تا جای گلایه نباشد.

وی تصریح کرد: گویا باطری دکل همراه اول و اپراتور ایرانسل مشکل دارد؛ لذا انتظار می‌رود کارشناسان مربوطه در شهرگشت حضور یابند و عیب‌یابی را حضوراً انجام دهند.

پیگیر مطالبه شهروندان گشتی هستم
سعید تجلیلی فرماندار سراوان در این راستا به خبرنگار ما گفت: یکی از مطالبات شهروندان گشتی داشتن اینترنت بدون اختلال است و مطالبه خود را بارها اعلام کرده‌اند.

وی افزود: بنده شخصاً پیگیر رفع مشکل آنتن و اینترنت شهرگشت تا حصول نتیجه مطلوب هستم.

فرماندار سراوان خاطرنشان کرد: مدیرکل مخابرات سیستان و بلوچستان و ارتباطات و فناوری استان قول مساعد جهت رفع این مشکل را داده است.

انتهای خبر/
دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۲۳
کد مطلب: 26788
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *