800
۱

اقدام مهدی ترابی برخاسته از ذات پاکش بود/ ترابی فصل نوینی را در فوتبال کشور گشود/ مسئولان پیام اقدام بازیکن پرسپولیس را درک کنند

عباس چمنیان گفت: اقدام مهدی ترابی و بازتاب گسترده آن نشان می دهد ورزشکاران و فوتبالیست ها تا چه میزان می توانند روی جامعه مخاطب خود که مردم هستند تاثیرگذار باشند.
اقدام مهدی ترابی برخاسته از ذات پاکش بود/ ترابی فصل نوینی را در فوتبال کشور گشود/ مسئولان پیام اقدام بازیکن پرسپولیس را درک کنند
به گزارش شستون؛ عباس چمنیان سرمربی سابق تیم ملی نوجوانان در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در حمایت از اقدام ارزشمند مهدی ترابی گفت: در شرایط خلا کارهای فرهنگی که در باشگاه های ما وجود دارد و اکثر باشگاه های ما واژه فرهنگی ورزشی را فقط یدک می کشند و در عمل خروجی فرهنگی ندارند، همچین اقدامی اگرچه خودجوش بوده اما برخاسته از ذات پاک مهدی ترابی بوده است.
 
وی در ادامه خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه فوتبالیست ها از جایگاه اجتماعی و تاثیرگذاری روی جوانان برخوردار هستند، چنین حرکتی می تواند اقدام ارزنده ای باشد. مخصوصا اینکه یک نقطه کلیدی در پیام مهدی ترابی نهفته بود و این نقطه کلیدی همان حمایت از رهبری است.
 
این مربی فوتبال کشورمان افزود: اقدام مهدی ترابی و بازتاب گسترده آن نشان می دهد ورزشکاران و فوتبالیست ها تا چه میزان می توانند روی جامعه مخاطب خود که مردم هستند تاثیرگذار باشند. متاسفانه کارهای فرهنگی و اجتماعی به صورت مناسب در کشور ما به خصوص در حوزه ورزش پیگیری و اجرایی نمی شود و اقداماتی این چنین می تواند فضای ورزش را به سمت وسوی مسائل اخلاقی و فرهنگی سوق دهد.
 
چمنیان با بیان اینکه با این اقدام ترابی فصل نوینی در ورزش گشوده شد، اظهار داشت:  اقدام مهدی ترابی را به فال نیک می گیریم و متذکر می شویم کسانی که کمتر به مسئولیت خود در کارهای فرهنگی در حوزه ورزش توجه می کنند، به خود آمده و به کار اصلی خود بپردازند.
 
وی افزود: پیام مهدی ترابی خیلی ارزشمند بود و این پیام می تواند به حفظ وحدت در بین مسئولان ما کمک کند. مسئولان ما باید مفهوم پیام مهدی ترابی را درک کنند و همه حول یک محور فعالیت کنند.
 
چمنیان در پایان در پاسخ به این سوال که در رده های نوجوانان و جوانان چه اقداماتی در خصوص فعالیت های فرهنگی برای ورزشکاران صورت می گیرد، گفت: ما این خلا را در آکادمی ها و تیم های پایه داریم. کارهای فرهنگی باید در تیم های پایه صورت گیرد. وقتی ما از منابع ملی صرف هزینه تیم های ملی می کنیم باید روی کارهای فرهنگی و منافع نظام هم کار کنیم. من در فعالیت ها و در ارتباط با بازیکنان تاکید بسیاری بر مسائل اخلاقی و فرهنگی دارم و وفاداری به کشور و تلاش برای ارتقای ارزش های موجود در جامعه جزو نکاتی است که در جلسات تئوری و فنی  به بازیکنان جوان و نوجوان همواره گوشزد کرده ام.
چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۹
کد مطلب: 15839
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *