800
۰

ایران برای صعود از گروه D کار سختی نخواهد داشت

یک سایت هندی با بررسی گروه D جام ملت‌های آسیا بیان کرد تیم ملی ایران برای صعود از گروه کار دشواری نخواهد داشت.
ایران برای صعود از گروه D کار سختی نخواهد داشت
به گزارش شستون؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سایت هندی "ایندیا فوتبال نتوورک" در گزارشی به بررسی تیم های گروه D جام ملت های آسیا پرداخت:
گروه  D رقابت های جام ملت های آسیا شامل دو تیم همسایه از غرب آسیا یعنی ایران و عراق به همراه دو تیم یمن و ویتنام است. این چهار تیم و شانس صعودشان به مرحله بعد  را با نگاهی دقیق تر مورد بررسی قرار می دهیم.
تیم های ایران و عراق که سابقه قهرمانی در جام ملت های آسیا را دارند به صعود از این گروه بسیار امیدوار هستند. یمن و ویتنام در تلاش هستند تا بتوانند از این گروه به عنوان یکی از بهترین تیم های سوم به مرحله بعد بروند و یک پیروزی برای این تیم ها می تواند تکلیف تیم صعود کننده را مشخص کند.
ایران
ایران برای صعود از گروه D کار سختی نخواهد داشت
تیم ملی فوتبال ایران بدون شک یکی از بهترین های آسیا است و در جام جهانی نیز توانست عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش بگذارد.کارلوس کی روش سرمربی این تیم یکی از معتبرترین مربیان جهان است و تنها هدفش در این مسابقات کسب عنوان قهرمانی برای ایران است. شاید این مسابقات، آخرین رقابت هایی باشد که کی روش هدایت تیم ملی ایران را بر عهده دارد. 
آنها بازیکنان با تجربه  و با مهارت های بالایی دارند که در اروپا و آسیا فوتبال بازی می کنند. ایران برای صعود به مرحله حذفی رقابت ها کار سختی را نخواهد داشت و با خط دفاعی قدرتنمدی که در جام جهانی نیز عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت احتمالا به آسانی از گروه خود صعود خواهند کرد.
سیستم بازی: ۳-۳-۴
بازیکنان کلیدی: علیرضا جهانبخش، ساما ن قدوس، سردار آزمون
عراق
ایران برای صعود از گروه D کار سختی نخواهد داشت
عراق یکی دیگر از تیم‌های این گروه است که شانس زیادی برای صعود از گروه D. دارد. آن‌ها در سال ۲۰۱۵ در مرحله یک چهارم نهایی توانستند تیم ملی ایران را در ضربات پنالتی شکست دهند و در سال ۲۰۰۷ نیز توانستند به عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا برسند. هدایت تیم ملی فوتبال عراق در امارات بر عهده سرکو کاتانچ سرمربی اسلوونیایی است.
عراق در سال ۲۰۱۸ عملکرد خوبی داشته است و توانسته تیم‌های قدرتمند عربستان و چین را شکست دهد و تنها ۲ شکست مقابل تیم‌های آرژانتین و قطر داشته است.
سیستم بازی: ۳-۳-۴
بازیکنان کلیدی: طارق همام، اوساما رشید
یمن
ایران برای صعود از گروه D کار سختی نخواهد داشت
یمن اولین حضور خود را در جام ملت‌های آسیا تجربه می‌کند. این کشور درگیر جنگ، پایین‌ترین رنکینگ آسیایی را بین تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها به خود اختصاص داده است. آن‌ها در ۶ بازی اخیرشان تنها ۲ پیروزی را تجربه کردند.
حضور در جام ملت‌های آسیا برای کشور و مردم یمن یک پیشرفت محسوب می‌شود. آن‌ها می‌توانند امیدوار باشند با پیروزی مقابل یمن به عنوان یکی از بهترین تیم‌های سوم به مرحله بعد رقابت‌ها صعود کنند.
سیستم بازی: ۱-۵-۴
بازیکنان کلیدی: الا السایس- محمد بوکشان
ویتنام
ایران برای صعود از گروه D کار سختی نخواهد داشت
ویتنام ماه گذشته با قهرمانی در رقابت‌های جنوب شرق آسیا توانست به جام ملت‌ها صعود کند. آخرین حضور ویتنامی ها در جام ملت‌های آسیا به سال ۲۰۰۷ بر می‌گردد که جزو یکی از ۴ میزبان این رقابت‌ها نیز بودند. هدایت این تیم بر عهده مربی سابق تیم ملی کره جنوبی پارک هانگ سئو قرار دارد.
بازی آن‌ها مقابل یمن می‌تواند سرنوشت سومین تیم صعود کننده از یان گروه را مشخص کند.
سیستم بازی: ۱-۴-۱-۴
بازیکنان کلیدی: نگوئینگ کونگ فونگ، نگوئینگ ترونگ هوآنگ

انتهای پیام/
پنجشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۷
کد مطلب: 13113
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *