800
۰

شرایط جدید فروش «فردا SX5 » اعلام شد

خودروسازی فردا موتورز از آغاز فروش اقساطی محصولات خود در طرح ویژه فروش پاییز با اقساط ۲۴ ماهه خبر داد.
شرایط جدید فروش «فردا SX5 » اعلام شد
به گزارش شستون؛ به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، فردا موتورز در طرح ویژه فروش اقساطی خود کراس اوو” FMC SX5 “ را با اقساط ۲۴ ماهه و موعد تحویل ۹۰ روزه به فروش می‌رساند. در این شرایط فروش خودروسازی فردا کراس اوو « FMC SX5 » را با ۵۰ درصد تسهیلات و اقساط ۲۴ ماهه بدون کارمزد عرضه می کند.
این طرح فروش به مدت محدود و صرفا برای خودرو SX5 اجرا خواهد شد. این در حالی است که در طرح فروش اعلامی از سوی فردا موتورز خبری از عرضه سدان FMC 511 به چشم نمی‌خورد.
فردا SX۵ با طول کلی ۴۵۱۵ میلی متر، عرض ۱۸۱۲ میلی متر، ارتفاع ۱۷۲۵ میلی متر و فاصله بین دو محور ۲۷۲۰ میلی متری ساخته شده و از نظر ابعاد و اندازه در رده کراس‌اوور‌ها جای دارد.
وزن خودرو ۱۳۴۰ کیلوگرم است و از یک پیشرانه ۱٫۶ لیتری تنفس طبیعی با تکنولوژی ساخت میتسوبیشی بهره می‌گیرد. پیشرانه مذکور توان تولید ۱۲۳ اسب بخار قدرت و ۱۵۱ نیوتن متر گشتاور را دارد و یک جعبه دنده CVT نسل سه با امکان تعویض دستی دنده‌ها و همچنین حالت برقی و اسپرت، وظیفه انتقال نیروی تولیدی توسط پیشرانه به چرخ‌های جلو را دارد.

معرفی خودرو فردا  sx۵
فردا SX۵ یک کراس اوور میان سایز با طراحی مناسب ظاهری و بسیار چشم نواز داخلی است که از مزیت‌های آن باید به جادار بودن فضای داخل، کیفیت ساخت و متریال مناسب در کابین، پیشرانه کم درد سر و… اشاره کرد.
از امکانات ایمنی و رفاهی این خودرو می‌توان به مواردی مانند دو عدد ایربگ، سانروف، فرمان برقی، کروز کنترل، سامانه کمکی شروع حرکت در سربالایی، مانیتور ۸ اینچی، دوربین و سنسور عقب، تهویه مطبوع الکتریکی، سنسور نور، سیستم پایش فشار باد تایرها، راهنمای تعویض لاین، آینه‌های کناری برقی، دی لایت، سیستم کنترل پایداری، تریم چرم داخلی و رینگ‌های ۱۷ اینچی اشاره کرد.
انتهای پیام/
شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۲
کد مطلب: 23748
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *