800
۰
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان:

۴۰۰‏‎ ‎میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی به مهرستان اختصاص یافت

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: ۴۰۰‏‎ ‎میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی به مهرستان اختصاص یافت.
۴۰۰‏‎ ‎میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی به مهرستان اختصاص یافت
به گزارش پایگاه خبری شستون به نقل از عصرهامون، خلیل احمد سلامی در کمیته اشتغال شهرستان مهرستان بیان کرد: ایجاد اشتغال پایدار در جای‌جای استان پهناور سیستان و بلوچستان دغدغه مدیران و مسئولان است و همه ظرفیت‌ها برای تحقق این امر پای‌کار آمده است به‌طوری‌که ملاک ارزیابی مدیران استان موضوع اشتغال تعیین شده است.

وی افزود: شهرستان مهرستان در سال گذشته و ماه‌های گذشته از سال جاری در ثبت آمار اشتغال در سامانه ملی رصد از  شهرستان‌های پیشتاز استان بوده و است، براین‌اساس حتی اگر نیاز شهرستان بیس از اعتبار ابلاغی اشتغال باشد، این آمادگی برای تزریق و تخصیص منابع مالی جدید وجود دارد.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تأکید کرد: همه دست‌اندرکاران در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان باید باهمت جدی و هم‌افزایی برای تحقق تعهد اشتغال استان دست‌به‌دست هم دهند چرا که ثمره اقدامات، رونق اقتصادی و توسعه کسب‌وکار خواهد بود.

سلامی حمایت از تعاونی‌های دانش‌بنیان را دیگر اولویت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سیستان و بلوچستان بیان کرد و گفت: در این راستا با همکاری پارک علم و فناوری و دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری به‌زودی طرح‌های مناسبی برای تشویق افراد اجرا می‌شود.

فرماندار مهرستان هم در این جلسه گفت: این شهرستان در بخش‌های مختلف دارای ظرفیت‌های ویژه‌ای است که می‌تواند در رونق اشتغال از آنها استفاده کرد.

ناصر درازهی افزود: در حوزه کشاورزی و مرغداری طرح‌های خوبی در حال اجراست که در هفته دولت تعدادی از آنها به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اظهار کرد: در خصوص طرح کالابرگ الکترونیکی نیز مدیران مکلف شدند تا به جامعه هدف خود اطلاع‌رسانی دقیق را انجام دهند.
 
انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdci5raz3t1aq32.cbct.html
 
سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۱۰
کد مطلب: 26692
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *