800
۰
در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری سراوان مطرح شد؛

دستگاه‌های اجرایی تسهیلات خرد را به مشاغل خانگی اختصاص دهند

فرماندار سراوان گفت: لازم است دستگاه‌های اجرایی که تسهیلات خرد دارند به مشاغل خانگی اختصاص دهند و مابقی نیز به اشتغال بلند مدت و پایدار تخصیص داده شود.
دستگاه‌های اجرایی تسهیلات خرد را به مشاغل خانگی اختصاص دهند
به گزارش پایگاه خبری شستون، جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان به ریاست فرماندار و با حضور معاون توسعه وبرنامه ریزی و اعضای شهرستانی کارگروه  در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

سعید تجلیلی فرماندار سراوان در این جلسه ضمن گلایه‌مندی از مجموعه دستگاههای متولی اشتغال در شهرستان، بیان کرد: ضرورت دارد در راستای ارتقاء و تحقق کامل اهداف اشتغالزایی، برنامه ریزی و هماهنگی میان دستگاه‌ها و نهادهای مسئول بیشتر شود.

وی ادامه داد: اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان نهاد متولی، ناظر و دبیر کارگروه باید نگاه ویژه‌ای به امر نظارت و تقویت اقدامات دبیرخانه کمیته اشتغالزایی داشته باشد.

رئیس کمیته اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان سراوان اظهار کرد: برنامه‌ها و اقدامات تحولی در راستای اشتغال در دستور کار قرار گیرد و انتظار می‌رود تمامی ادارات و نهادها در خصوص تحقق و عملی شدن مصوبات، جهادی و میدانی عمل کرده و آمار و ارقام واقعی را به صورت صریح و سریع ارائه دهند، تا با اهتمام و هدف گذاری معین بتوانیم درمقوله اشتغال طوری که برای مردم قابل لمس باشد موفق عمل نماییم.

تجلیلی با اشاره به نقش سازمان فنی‌وحرفه‌ای در آموزش، گفت: سازمان فنی‌وحرفه‌ای در خصوص آموزش متقاضیان کار می‌تواند نقش اساسی داشته باشد تا بازار کار در روند همان آموزش‌های ارائه شده پیش رود.

وی خاطرنشان کرد: ضرورت دارد اطلاعات خام از تسهیلات و اشتغال پایدار در اختیار کارگروه اشتغال شهرستان قرار گیرد و همچنین ارتباط ما بین دستگاه‌های استانی و شهرستانی تقویت شود.

فرماندار سراوان اذعان کرد: لازم است دستگاه‌های اجرایی که تسهیلات خرد دارند به مشاغل خانگی اختصاص دهند و مابقی نیز به اشتغال بلند مدت و پایدار تخصیص داده شود. 

انتهای خبر/
دوشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۴۸
کد مطلب: 26663
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *