800
۰
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد:

توقیف محموله‌های سوخت قاچاق

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۲۰۱ هزار لیتر انواع سوخت قاچاق و ناکامی قاچاقچیان در انتقال آن در سطح استان خبر داد.
توقیف محموله‌های سوخت قاچاق
به گزارش پایگاه خبری شستون به نقل از عصرهامون، دوستعلی جلیلیان در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: طرح تشدید مبارزه با قاچاق سوخت و برخورد قاطع با باندهای سازمان‌یافته، باهدف جلوگیری از هدررفت سرمايه‌های ملی در محورهای مواصلاتی و نقاط مختلف استان به مرحله اجرا درآمده است.

وی افزود: مأموران انتظامی در ادامه طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی با انجام کار اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی حين گشت‌زنی و ایست و بازرسی در سطح محورهای مواصلاتی شهرستان‌های نیمروز، زابل، ایرانشهر و سراوان، طی چند عملیات موفق به شناسایی چند محموله قاچاق سوخت شدند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد؛ در بازرسی از  هشت دستگاه کامیون تانکردار از قاچاقچیان سوخت توسط مأموران انتظامی در محورهای مواصلاتی استان مقدار ۲۰۱ هزار لیتر سوخت قاچاق شامل ۱۰۹ هزار لیتر هیدروکربن، ۲۲ هزار لیتر گازوئیل و ۶۸ هزار لیتر نفت سفید و دو هزار لیتر قیر قاچاق کشف کردند.

جلیلیان با اشاره به شناسایی ۹ متخلف و معرفی آنها به مراجع قضائی، بر عزم جدی پليس در برخورد با باندهای سازمان‌یافته قاچاق سوخت و سرمایه‌های ملی کشور و برخورد قاطعانه پلیس با پدیده قاچاق تأکید کرد.

انتهای خبر/
  https://asrehamoon.ir/vdcgqx9qzak93y4.rpra.html
 
يکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۵۴
کد مطلب: 26685
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *