800
۰

کشف ۳ هزار کیلو برنج قاچاق در جنوب غرب کشور

سرهنگ احمد ثمره حسینی از کشف تعداد 60 کیسه 50 کیلویی برنج قاچاق در شهرستان دلگان خبر داد.
rehhsdth
rehhsdth
به گزارش شستون، سرهنگ احمد ثمره حسینی فرمانده انتظامی دلگان در گفتگو با خبرنگار ما از کشف 3 هزار کیلو برنج قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: این محموله در محور ایرانشهر به بخش جلگه چاه هاشم دلگان کشف شده است.
وی افزود: در تحقیقات انجام شده توسط ماموران انتظامی دلگان، مشخص شد مینی بوسی با یک محموله قاچاق در محورهای مواصلاتی این شهرستان در تردد است.
فرمانده انتظامی شهرستان دلگان بیان کرد: با تلاش ماموران انتظامی، سرانجام خودروی مورد نظر متوقف شد.
سرهنگ احمد ثمره حسینی تصریح کرد: ماموران پس از بازدید و بازرسی از این خودرو تعداد 60 کیسه برنج خارجی50 کیلوئئ به وزن 3تن  را کشف کردند.
وی اضافه کرد: در بررسی های به عمل آمده توسط ماموران انتظامی مشخص شد راننده این محوله قاچاق برنج را از شهرهای جنوبی استان سیستان و بلوچستان بارگیری کرده است و قصد انتقال آن را به استان های همجوار داشته است.
فرمانده انتظامی شهرستان دلگان گفت: قاچاق کالا صدمات جبران ناپذیری را به کشاورزان و همچنین تولید واقتصاد داخلی وارد خواهد کرد، سعی نیروی انتظامی بر این است که با پدیده شوم قاچاق مقابله کند.
سرهنگ احمد ثمره حسینی خاطر نشان کرد: از مردم شهرستان دلگان خواستاریم که در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.
 
منبع: دانا
دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۴
کد مطلب: 4451
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *