800
۰

کارگری داوطلبانه در شیفت ایثار/چرخش چرخ تولید داخلی با تکاپوی بسیجیان

امروز کارگران بسیجی سیستان وبلوچستان با شرکت در رزمایش بزرگ خدمت رسانی تحت عنوان "شیفت ایثار" به حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی بدون هیچ دستمزدی پرداختند.
کارگری داوطلبانه در شیفت ایثار/چرخش چرخ تولید داخلی با تکاپوی بسیجیان
به گزارش شستون؛ به نقل از  عصرهامون، اغلب چنین است که تا نام گروه‌های جهادی به میان می‌آید فعالیت‌های عمرانی، پزشکی یا پروژه‌های محرومیت‌زدایی به ذهن می‌آید اما این بار روایتی متفاوت در استان پهناور سیستان وبلوچستان رخ داده است.
روایت امروز ما از خدمتی بی منت از کارگران بسیجی در قالب رزمایش خدمت است. رزمایشی با عنوان شیفت ایثار که در آن گروهی از کارگران بسیجی به منظور آمادگی برای مقابله با جنگ اقتصادی و تحریم دشمن در مراکز کار و تولید استان و در راستای حمایت از کالای ایرانی با ایثار و از خود گذشتگی، کار رایگان انجام می دهند و در مسیر رشد و توسعه اقتصادی کشور گام بر می دارند.
در همین راستا صبح امروز 833 نفر از کارگران بسیجی سیستان وبلوچستان به صورت داوطلبانه در قالب رزمایش خدمت تحت عنوان "شیفت ایثار" در 27 واحد تولیدی و کارخانه در سراسر استان با چند ساعت اضافه کاری در دو شیفت صبح و بعدازظهر به تولید ملی کمک کرده و در راستای حمایت از کالای ایرانی بدون هیچ گونه چشم داشتی گام برداشتند.
کیخا یکی از بانوان کارگر بسیجی در کارخانه ناجی پوشش که به صورت داوطلبانه در رزمایش خدمت تحت عنوان "شیفت ایثار" شرکت کرده بود در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون اظهار کرد: ما بانوان امروز در این واحد تولیدی حضور یافته ایم تا با چندساعت اضافه کاری به پایدار بودن صنعت واحد تولید بپردازیم به گونه ای که در این ساعات بدون هیچ گونه دستمزدی در راستای حمایت از تولید و کالای ایرانی گام برمی داریم.
 

وی بیان کرد: جنگ اقتصادی امروز یکی از نقشه های شوم دشمنان است که در این راستا جامعه کارگری اقدام به انجام چنین اقدام بزرگی کرد تا علاوه بر کمکی که در راستای تولید ملی صورت می گیرد با حضور خویش در خط مقدم جبهه اقتصادی از انقلاب دفاع کنیم همان گونه که در جوانان زیادی در زمان جنگ در عرصه های مختلف ورود پیدا کردند و انقلاب را به وجود آوردند ما هم امروز سنگرهای نبرد را ترک نخواهیم کرد و به پیشرفت اقتصاد کشور کمک خواهیم کرد.
خالق زاده یکی دیگر از بانوان حاضر در این طرح در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون اظهار کرد: امروز قشر کارگر جامعه با یک ساعت اضافه کاری در صبح و بعدازظهر بدون هیچ گونه چشم داشتی برای توسعه کشور و حمایت از تولید کالای ایرانی اقدام به ارائه خدمات اریگان می کنند.
وی ادامه داد: در شرایط کنونی با توجه به وضعیتی اقتصادی این اقدام کارگران بسیجی که به صورت داوطلبانه انجام می شود موجب تقویت روحیه ایثار شده و به تولید ملی کمک می کند.
محمودی یکی از کارگران بسیجی شرکت مینوشرق زاهدان هم در این خصوص به عصرهامون گفت: امروز در قالب شیفت ایثار حضور پیدا کرده ام تا از تولید ملی و کالای ایرانی حمایت کنم زیرا معتقد هستم با همت و تلاش مضاعف است که چرخ تولید کارخانجات ایرانی می چرخد.
منصور راشکی دیگر کارگر بسیجی واحد بلوک زنی زاهدان هم به خبرنگار عصرهامون گفت: امروز ثابت می کنیم چرخ واحدهای تولیدی کشور با وجود کارگران ایرانی بدون هیچ گونه دستمزد و چشم داشتی برای همیشه خواهد چرخید و اجازه نخواهیم داد کشور در زمینه اقتصادی عقب ماندگی داشته باشد.

موسوی مدیر تولید شرکت مینو شرق هم در ادامه به اقدام موثر کارگران بسیجی در قالب رزمایش خدمت با عنوان "شیفت ایثار" اشاره کرد و گفت: در طول سال کارگران با چندین ساعت اضافه کاری بعد از پایان شیفت کاری خود اقدام به حمایت از تولید ملی بدون هیچ چشم داشتی می کنند که این حرکت بزرگ کمک شایانی به افزایش تولید و حمایت از تولید ملی کرده است.
 

نادر شهرکی مدیرسازمان بسیج کارگری استان هم در ادامه بیان کرد: امروز در قالب رزمایش خدمت با عنوان" شیفت ایثار" 833 نفر از کارگران بسیجی به منظور خدمات رسانی، کمک به تولید، بهره وری و کمک به واحدهای تولیدی خارج از شیفت کاری بدون هیچ چشم داشت و دستمزدی در محیط کار خودشان حضور یافته و در عرصه های مختلف فعالیت کردند.
وی ادامه داد: این رزمایش به منظور آمادگی برای مقابله با جنگ اقتصادی و تحریم دشمن در مراکز کار و تولید استان برگزار شد و کارگران ثابت کردند علی رغم فشار های اقتصادی هرگز سنگرهای دفاعی کشور را ترک نخواهند کرد.

 
انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۳۲
کد مطلب: 11837
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *