800
۰

پرداخت ۲ مرحله بعدی "بسته‌های حمایتی" چه زمانی است

مدیرکل امور رفاهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره وعده دولت مبنی بر پرداخت مراحل دوم و سوم "بسته‌های حمایتی" توضیحاتی ارائه کرد.
پرداخت ۲ مرحله بعدی "بسته‌های حمایتی" چه زمانی است
به گزارش شستون؛  احد رستمی در گفت‌وگو با تسنیم درباره زمان پرداخت مراحل دوم و سوم توزیع بسته حمایتی به خانواده‌ها طبق اعلام و وعده دولت اظهار کرد: در این زمینه هنوز برنامه‌ای از سوی دولت به وزارت رفاه اعلام نشده است.
 
وی افزود: با توجه به اینکه اعتبارات برای توزیع بسته‌های حمایتی در مراحل دوم و سوم در نظر گرفته نشده، به همین دلیل، توزیع مراحل بعدی از بسته‌های حمایتی تا پایان سال جاری بعید است.
 
مدیرکل امور رفاهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد:  اقشار ضعیف جامعه اعم از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی کشور ، بازنشستگان صندوق‌های بازنشستگی و تامین اجتماعی و همچنین بیمه‌شدگانی که دریافتی آنها کمتر از 3 میلیون داشته‌اند، از گروه‌های بودند که در مرحله اول بسته حمایتی خود را دریافت کردند.
 
رستمی یادآور شد: تعدادی از خانواده‌ها نیز به عدم دریافت بسته حمایتی خود معترض بودند که به اعتراض آنها رسیدگی شد و یک میلیون نفر از جمع 2 میلیون و 500 هزار نفر طی روزهای آتی رقم ریالی بسته حمایتی خود را دریافت خواهند کرد.
انتهای پیام/
يکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۴۹
کد مطلب: 13732
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *